خبرگزاری کار ایران

فدراسیون از این حواشی استقبال میکند، تا جیبش را پر کند

حسین کلانی: فرهاد مجیدی اجازه توهین کردن ندارد/ کجا خوانده‌اید مرحوم حجازی یا پورحیدری به من توهین کرده باشند/ موفقیت‌های پرسپولیس کام عده‌ای را تلخ کرده

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۷۰۰

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس: من نمیفهمم چرا باید یک مربی در جریان یک بازی وارد زمین بشود و با مشت به صورت بازیکن بکوبد باز خدا کریم باقری را نگه دارد که مانع درگیری بیش از حد شد.

حسین کلانی اسطوره باشگاه پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص جدال دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: بازی جان داری از دو تیم شاهد نبودیم اما در همین بازی نیز پرسپولیس بهتر بازی کرد و به خوبی از موقعیت خود استفاده کرد و برنده این دیدار شد. پرسپولیس در خط دفاع خوب عملکرد و عملا خط حمله استقلال در این بازی نتوانست کاری کند. 

 

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در این دیدار، عنوان داشت: دیدارهای پرسپولیس و استقلال از گذشته تاکنون همیشه با حواشی مختلفی همراه بوده است. هیچ وقت هواداران ما قابل مقایسه با هواداران استقلال نبودند و در گذشته نسبت هواداران ما به استقلال 80 به 20 بود و این یک واقعیت غیرفابل انکار است. اما اکنون اوضاع فرق کرده و دو تیم پرطرفدار هستند. 

 

وی افزود: این مشکلات و حواشی در سال‌های اخیر زیاد شده است و هفته پیش این حواشی در بازی با سپاهان نیز رخ داد. به هرحال طبیعی است. پرسپولیس 4 دوره متوالی در لیگ قهرمان شده و دوبار نیز تا فینال آسیا پیش رفته است و خب بعضی‌ها موفقیت رقیب را بر نمی‌تابند. متاسفانه این یک درد است که فوتبالی که باید باعث همبستگی بین مردم شود حالا تبدیل به یک معضل شده است. من نمیفهمم چرا باید یک مربی در جریان یک بازی وارد زمین بشود و با مشت به صورت بازیکن بکوبد باز خدا کریم باقری را نگه دارد که مانع درگیری بیش از حد شد.

 

اسطوره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در زمان ما کی این ماجراها وجود داشت. کجا خوانده‌اید یا شنیده‌اید من برای مرحوم حجازی کری بخوانم یا مرحوم پورحیدری به من توهین کرده باشد؟ بعد از دربی که ما 6 گل به استقلال زدیم درست است که در ابتدا شاد بودیم اما بعد از بازی به رختکن استقلال رفتیم و از آنها دلجویی کردیم چرا که آنها رفیقان ما بودند اما لباس رقیب را برتن داشتند متاسفانه اکنون همه علیه هم هستند.

 

کلانی ادامه داد: تا کی باید این درگیری‌ها و حواشی ادامه داشته باشد. فدراسیون فوتبال و فدراسیون‌نشنین‌ها به جایی اینکه جیب خود را پر پول کنند و فقط تیم‌ها را جریمه کنند. آنها از این حواشی استقبال هم می‌کنند تا با جریمه کردن به فکر منافع خود باشند. بهتر است موضوع را ریشه یابی و فرهنگ سازی کنند تا دیگر شاهد تکرار این مشکلات نباشیم.

 

وی در پایان در خصوص صحبت‌های وزیر ارتباطات و واکنش فرهاد مجیدی بیان کرد: بهتر است مسئولین کم مراعات کنند و وارد این مباحث نشوند. اما آقای جهرمی به کسی توهین نکرد که بخواهیم این چنین در مقابل صحبت‌های او موضع گیری کنیم. حتی اگر ایشان توهین‌ هم کرده باشند ما حق نداریم به کسی حالا فرقی ندارد وزیر باشد یا مربی یا یک هوادار توهین کنیم. من کار آقای مجیدی را نیز تایید نمیکنم ایشان اجازه نداشتند توهین کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز