خبرگزاری کار ایران

سردار در آاس رم؛ گره خوردن سرنوشت آزمون به تصمیم مورینیو

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۶۹

حضور سردار آزمون در رم به نظر خوزه مورینیو بستگی دارد.

به گزارش ایلنا، در ژانویه 2019 سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه روبین کازان با قراردادی یک و نیم ساله از این تیم راهی زنیت سن پترزبورگ شد. بعد از درخشش سردار در لباس زنیت و کسب عنوان آقای گل مسابقات لیگ روسیه، بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا از جمله ناپولی  به دنبال جذب این مهاجم ایرانی بودند که این انتقال رخ نداد تا سردار یک فصل دیگر در این تیم روسی بازی کند.

آزمون در حالی که 2 هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر روسیه مانده با 19 گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ روسیه قرار دارد و حالا برای دومین سال متوالی از شانس کسب عنوان آقای گلی لیگ روسیه برخوردار است. قرارداد آزمون در فصل بعد با زنیت به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد مدیران این تیم روسی به دنبال فروش ستاره ایرانی خود باشند تا بتوانند از فروش آزمون در آمدزایی کنند. 

کارلو لاودیسا خبرنگار نشریه معتبر ایتالیایی gazzetta در اظهار نظری جالب در خصوص حضور سردار آزمون در سری آ ایتالیا گفت: دو باشگاه آتالانتا و رم به شدت علاقه‌مند به جذب سردار آزمون هستند و او را زیر نظر دارند. اما دستمزدی که اکنون آزمون از زنیت دریافت می‌کند بالاتر از میزان دستمزد پیشنهادی آتالانتا خواهد بود. مدیران رم نیز اگرچه به جذب آرمون علاقه دارند اما تا حضور مورینیو و با نظر قطعی او هیچ اقدامی برای جذب آرمون رخ نخواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز