خبرگزاری کار ایران

مرادی: مصدوم نیستم و اگر کادرفنی صلاح بداند بازی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۱۳۳

هافبک تیم استقلال نظرش را در مورد دربی پایتخت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بابک مرادی وینگر تیم استقلال که برخلاف انتظارات در بازی دربی غایب بود، در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفتگویی کوتاه با خبرنگاران انجام داد. او که قصد داشت سوار اتوبوس شود، تنها به دو سوال پاسخ داد و در حالی که از شکست تیمش بسیار ناراحت بود، خیلی زود میکسدزون را ترک کرد.

وی درباره بازی هم عنوان کرد: بازی به نظرم بازی خوبی بود و ما نمایش خوبی داشتیم و بهتر از پرسپولیس بودیم اما پرسپولیس بازی را برد. باز هم شرمنده هواداران شدیم و از آن ها معذرت می‌خواهم.

مرادی در خصوص عدم حضورش در زمین نیز اظهار داشت: هر موقع کادرفنی صلاح بدانند، من بازی می‌کنم. من بازیکن تیمم و نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. من صددرصد آماده‌ام و هر زمانی که کادرفنی صلاح بدانند، بازی خواهم کرد. اگر هم بازی نکنم برای تیم دعا خواهم کرد.

نکته جالب این‌که فرهاد مجیدی علت نیمکت نشینی بابک مرادی را «مصدومیت» دانست اما خود او همزمان با صحبت های مجیدی در نشست خبری، از آمادگی اش خبر داد و گفت که در صورت صلاحدید کادرفنی بازی خواهد کرد و در غیر این صورت برای پیروزی تیم دعا می‌کند.

مرادی که دو پاس گل برای استقلال ثبت کرده و باوجود فرصت کم، نمایش های مطلوبی را از خود نشان داده، در آخرین تمرین پیش از شهرآورد نیز آمادگی خود را ارائه کرد اما حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم به میدان نرفت. نکته عجیب این که حتی رسانه رسمی استقلال هم خبری مبنی بر مصدومیت مرادی درج نکرده بود اما مجیدی به شکلی ناگهانی، این موضوع را عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز