خبرگزاری کار ایران

باصفا: پیشرفت ماشین سازی با اکبرپور در نتایج تیم مشهود است/ تمام تلاشمان رسیدن به رتبه‌های بهتر جدول است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۰۲۱

هافبک تیم ماشین سازی در مورد شرایط این روزهای این تیم صحبت کرد.

ایمان با صفا در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص نتایج اخیر ماشین سازی اظهار داشت: پیشرفت رضایت بخشی در دو بازی‌ اخیر داشتیم که کاملا مشهود است. در دیدار اخیر مقابل سایپا هم ما اشتباهاتی داشتیم و گل خوردیم اما امید داریم در بازی‌های بعد بتوانیم نتایج بهتری بدست بیاوریم اما هدف ما کسب امتیاز وصعود تیم است ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تیم را به جایگاه‌ بهتری در جدول ارتقا دهیم.

وی در مورد دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان می‌گوید: فوتبال را نمی‌شود خیلی پیش بینی کرد و همیشه نتایح غیر قابل پیش بینی رخ می‌دهد و همانطور که دیدید هفته گذشته برخلاف انتظارها ذوب آهن در تهران استقلال را برد و ما هم تمام تلاشمان کسب 3 امتیاز این بازی است و با توجه به نیاز مبرم به این موضوع، برای بدست آوردنش تلاش خواهیم کرد.

هافبک ماشین سازی درباره کار زیر نظر علیرضا اکبرپور می‌گوید: تاثیرات مثبتی که آقای اکبرپور روی ماشین سازی گذاشته از نتایج بازی‌ها پیدا است و تیم و بازیکنان در تمرینات افزایش بار فنی خوبی داشته و امیدوارم در آینده هم در ادامه این روند نتایج بهتری را بتوانیم بدست آوریم.

وی در ادامه درمورد دربی پرسپولیس استقلال افزود: پیش بینی نمی‌شود انجام داد اما استقلال برنده دربی امروز است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز