خبرگزاری کار ایران

مرفاوی: استقلال آرامش داشته باشد، دربی را می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۲۲

مربی سابق استقلال می‌گوید شاگردان فرهاد مجیدی اگر امروز آرامش بیشتری داشته باشند می‌توانند نتیجه دربی را به سود خودم رقم بزنند.

عبدالصمد مرفاوی در گفتگو با ایلنا درباره دیدار منتهی به دربی برای آبی پوشان مقابل ذوب آهن ابتدا گفت: از نظر من آن مسابقه دیگر گذشته و با وجود اینکه سه امتیاز از دست رفت اما نمی‌تواند تاثیری در بازی امروز داشته باشد. در این بازی هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی داشته باشد برنده خواهد بود. بازیکنان، تماشاگران را در وجودشان حس می‌کنند و به خاطر آنها با تمام وجود بازی می‌کنند.

او درخصوص شرایط بازی امروز اضافه کرد: تیمی که بدون استرس وارد زمین شود به طور حتم موفق خواهد بود. در دوره ای که ما در استقلال بودیم گل اول را زدیم و خیلی‌ها فکر می‌کردند می‌توانیم چند گل دیگر را به ثمر برسانیم اما استرس باعث شد تا شرایط عوض شود و ما از تیم حریف عقب بیافتیم اما در پایان دیدید که مهدی قایدی که تجربه دربی را داشت توانست در ثانیه‌های پایانی از آرامش خودش استفاده کرده و گل تساوی را وارد دروازه حریف کند.

مرفاوی درباره اینکه استقلال با چه استراتژی به میدان خواهد رفت، گفت: هر دو تیم استراتژی خود را برای این دیدار انتخاب کردند. سرمربیان دو تیم به دنبال این هستند تا تفکراتشان در زمین پیاده شود ضمن اینکه معمولاً در این بازی به دلیل حساسیت زیاد مربی تا کنار زمین می‌تواند صحبت کند اما شرایط به گونه‌ای است که همه چیز در داخل زمین اتفاق می‌افتد و بعضی اوقات بازیکنان با تفکرات خودشان بازی می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن استقلال می‌تواند در این بازی ستاره باشد، گفت: آنطور که مجیدی هم پیش از بازی در نشست خبری گفت در حال حاضر به اصطلاح مهدی قایدی دربی‌بازترین بازیکن ترکیب است و می‌تواند نقش مهمی در این بازی داشته باشد؛ همانطور که در مسابقه تیم فصل هم توانست یک امتیاز را با گل زیبای خود به ارمغان بیاورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز