خبرگزاری کار ایران

مشکل استقلال عدم ساختار و سازماندهی است

پادوانی: دربی برای استقلال سرنوشت‌ساز است / قایدی می‌تواند خارج از ایران هم موفق باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹۱۷

مدافع سابق استقلال تهران برای آبی پوشان در مسابقه حساس امروز آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا، لئاندرو پادوانی که از رفتار باشگاه استقلال در قبال خودش پس از مصدومیت شدیدی که دچارش شد، دلخور است، برای آبی پوشان در مسابقه حساس امروز برابر پرسپولیس تهران آرزوی موفقیت کرد. مشروح گفتگوی پادوانی با خبرنگار ما پیش از بازی حساس شهرآورد را می‌خوانید:

برای طرفداران این روزها جالب است که پادوانی مشغول چه کاری است؟

به دلیل آسیب دیدگی‌ای که دارم، من در گروه خطر ابتلا به کووید هستم، بنابراین تمریناتم را محدود کردم و بیشترین زمان را در خانه گذرانده‌ام. هواداران همیشه برای من پیام‌های محبت آمیز ارسال می‌کنند و از این بابت خیلی از آنها ممنونم.

 

یکی دیگر از موارد قابل توجه در مورد تو، عدم دریافت مطالبات‌ است. این داستان به کجا ختم می‌شود؟ آیا در این مورد شکایتی کردید؟

اگر از همه مردم ایران بپرسید، از 10 نفر 9 نفر می‌گویند کاری که استقلال با من می‌کند بسیار ظالمانه است، من با دفاع از پیراهن استقلال مصدوم شدم، آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که باشگاه در معالجه و هزینه‌های پزشکی که بسیار زیاد است به من کمک کند، ولی متأسفانه استقلال در این مورد به من پشت کرد، کاری که آنها هرگز نباید انجام می‌دادند، از این بابت خیلی ناراحت و منزجر هستم.

 

نتایج مسابقات استقلال را در این فصل دنبال کردی؟ در ابتدا محمود فکری سرمربی بود و سپس او تیم را ترک کرد تا سرمربی تیم فرهاد مجیدی شود.

مشکل استقلال عدم ساختار و سازماندهی است. این باشگاه نیاز به ساختار مختص به خود دارد و برای جلوگیری از زندگی که داشته، وضعیت فعلی باشگاه بسیار بد است؛ برای مثال آنها مکان مناسبی برای تمرین ندارند، حقوق بسیار دیر پرداخت می‌شود، تغییرات سالانه در بسیاری از پست‌ها و جدایی ستاره‌ها، این کار برای هر مربی و تأثیرگذاری روی بازیکنان را دشوار می‌کند. همینطور در نتایج طولانی مدت تیم هم تاثیر مستقیم دارد. به نظرم باید در چینش مدیران باشگاه تغییر ایجاد شود، بسیاری از افرادی که این باشگاه را اداره می‌کنند فوتبال را درک نمی‌کنند و با این کار باشگاه به نتایج و اهدافی که هوادار انتظار دارد، نمی‌رسد.

 

بازی‌های تیم را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کردی؟ آنها از گروه مرگ صعود کردند.

آنها خیلی خوب کار کردند، وقتی تمرکز و هدف وجود دارد و همه برای باشگاه می‌جنگند، نتایج پیشرفت می‌کند که این را باید به کادرفنی و بازیکنان تبریک گفت.

 

امروز زمان بازی حساس دربی است. نتیجه این بازی را چگونه پیش بینی می‌کنی؟

دربی‌ها یک گونه مسابقات جدا از سایر تمام بازی‌های فصل هستند، هواداران با نگرانی زیادی منتظر آن بازی هستند. هرکسی که در دربی‌ها بازی کند در ذهن هواداران ماندگار می‌شود. به یاد دارم که بسیاری از هواداران از شهرهای دیگر می‌آیند و روزها جلوی استادیوم  آزادی اردو می‌زنند تا فرصت ورود به ورزشگاه و دیدن بازی را داشته باشند. این یکی دیگر از دلایل بازیکنان است تا در زمین و تا پایان بازی بهترین تلاش خود را انجام دهند تا هواداران خود را خوشحال کنند. 

 

مهدی قائدی، هم تیمی سابق تو در استقلال، این روزها ستاره خط حمله استقلال است. شایعات زیادی درباره آینده او وجود دارد، فکر می‌کنی او می‌تواند در خارج از ایران موفق باشد؟

من بسیار خوشحالم که می‌بینم قایدی بسیار خوب پیشرفت می‌کند، او زمانی در یک تصادف رانندگی دچار مشکل جدی شد و دوباره به سطح بالا برگشت؛ این موضوع درباره یک بازیکن جوان مثل او بسیار نادر است و این نشان از روحیه بالای او دارد. در مورد بازی در خارج از کشور، من معتقدم، وقتی بازیکن کیفیت و تمرکز روی هدف خود را داشته باشد، او می‌تواند موانع را پشت سر بگذارد و قایدی این را به خوبی نشان داده است.

 

استقلال برای نزدیک شدن به بالای جدول به سه امتیاز حساس در این دیدار نیاز دارد. فکر می‌کنی امسال تیم شانس قهرمانی داشته باشد؟

دربی برای استقلال امروز یک بازی سرنوشت ساز و بسیار مهم است؛ اگر برنده شوید می‌توانید رویای قهرمانی را زنده نگه دارید؛ اگر هم برنده نشوید پس باید با جام خداحافظی کنید. امیدوارم که امروز بهترین نتیجه برای استقلال رقم بخورد و هواداران خوشحال شوند؛ برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز