خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

پیکان یک - تراکتور یک؛ تساوی شاگردان خطیبی در دیداری خارج از خانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۶۵

تیم فوتبال پیکان در دیداری خانگی برابر تراکتورسازی به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش ایلنا، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پیکان از ساعت ۲۱:۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس با قضاوت سید علی‌اصغر مومنی به مصاف پیکان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

شاگردان رسول خطیبی که پس از بازگشت و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ بازگشته بودند، دنبال شروعی مقتدرانه در لیگ بودند.

تیم تحت هدایت مهدی تارتار هم که در سه دیدار اخیر خود شکست خورده بود، دنبال جبران شکست‌های اخیرش بود. با این حال تراکتوری‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه ۱۱ به گل رسیدند.

تیکدری روی فرار در عمق توانست در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که ضربه او با اشتباه دروازه‌بان پیکان در زاویه بندی وارد دروازه پیکان شد.

با این حال شاگردان تارتار در ادامه دنبال جبران نتیجه بودند. نیمه نخست با برتری شاگردان خطیبی به پایان رسید.

در نیمه دوم پیکانی‌ها که برای جبران نتیجه پای به زمین گذاشته بودند روی پاس در عرض زیبای ابراهیم صالحی و ضربه دقیق محمد امین درویشی بازی را به تساوی کشاندند.

در ادامه نیز تلاش هیچ یک از دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت و بازی با همین نتیجه به اتمام برسد.

با یک امتیاز این دیدار پیکان ۲۷ امتیازی شد و در رده نهم جدول جای گرفت. تراکتور هم با یک امتیاز این دیدار با ۲۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ترکیب پیکان:

علیرضا رضایی، سامان فلاح، آرمان قاسمی، نادر محمدی، امیرحسین جدی، علی قربان‌خانی، حسین پورامینی، محمد خدابنده‌لو، اسماعیل بابایی،  محمدامین درویشی و ابراهیم صالحی

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، ابوالفضل رزاق‌پور و محمد عباس‌زاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز