خبرگزاری کار ایران

مهینی: فعالیت باشگاهها در رده های پایه، آینده تیم های بانوان را تامین می کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۷۰۴

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان تاکید دارد که اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیمداری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎‌گیرد.

به گزارش ایلنا،شادی مهینی پس از نشست امروز خود با رئیس فدراسیون فوتبال و ارائه گزارش برنامه های تیم ملی فوتبال نوجوانان جهت حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا، توضیحاتی را به منظور حضوری موفق در دیدارهای مهم پیش رو ارائه کرد.

وی در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: در این نشست در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال نوجوانان و بررسی برنامه های آماده سازی این تیم به بحث وتبادل پرداختیم. یکی از مهمترین نیازی که کادر فنی برای حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا دارد حضور مدری فنی، مربی دروازبانان و بدنساز است که این موارد را به رئیس فدراسیون فوتبال گزارش دادم.

مهینی افزود: یکی از مشکلات ما فعالیت نکردن تیم ها در بخش پایه است. اگر باشگاههای لیگ برتر یا دسته اول در رده های پایه تیمداری کنند، فوتبال بانوان در چند سال آینده در مسیر رشد و موفقیت خوبی قرار می‎گیرد. ضمن اینکه ایجاد پایگاه های استعدادیابی و قعالیت در زمینه بر عهده استانها و شهرستانها خواهد بود تا از این پس شاهد روند رو به رشد در بخش بانوان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز