خبرگزاری کار ایران

بازگشت خسته‌‌ها به لیگ

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۴۶۸

در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر استقلال امشب میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ٢٢:١٥ امشب میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ذوب آهن نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه برای بهبود بخشیدن به جایگاهش در جدول رده بندی دارد.

ذوب آهن طی ۲۰ بازی از فصل جاری طی  ۸ شکست، ۹ تساوی و سه پیروزی به ۱۸ امتیاز دست یافته است که به لطف تساوی روز گذشته ماشین سازی و سایپا فعلا با دو بازی کمتر در رده چهاردهم و یک امتیاز کمتر از نساجی مازندران قرار دارد.

میزبانی از ذوب آهن اولین بازی لیگ برتری استقلال پس از شرکت در مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. تیم استقلال که در شهر جده با تیم‌های الدحیل قطر، الشرطه عراق و الاهلی عربستان همگروه بود با کسب ۱۱ امتیاز طی ۶ بازی فشرده از گروهش به عنوان صدرنشین صعود کرده و راهی دور یک هشتم نهایی شد.

آنطور که صالح مصطفوی در نسبت خبری پیش از این بازی اشاره کرد، تیم استقلال به واسطه چهار بازی که در نیمه شب برگزار می‌شد ریکاوری مناسبی پس از هر بازی نداشته و به همین دلیل انباشته شدن فشار بازی‌ها موجب خسته بیش از حد معمولی بازیکنان این تیم شده است.

خستگی بازیکنان استقلال موجب شد تا برای بازی امروز وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و متین کریم زاده به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشته باشند اما خبر خوش برای این تیم بازگشت محمد نادری است که دو بازی آخر دور گروهی لیگ قهرمانان را بر اثر مصدومیت از دست داده بود.

درون دروازه برای بازی امروز به احتمال زیاد همچنان رشید مظاهری حضور داشته باشد؛ او برخلاف دیدار رفت و برگشت مقابل الدحیل در بازی برابر الاهلی و الشرطه عملکرد موفقی داشت و دو کلین شیت به نام خودش ثبت کرد.

در خط دفاعی به احتمال زیاد احمد موسوی جانشین وریا غفوری می‌شود و با وجود بازگشت نادری اما از هروویه میلیچ استفاده شود. سیاوش یزدانی و عارف غلامی زوج موفقی در خط دفاعی نشان دادند و در دو بازی آخر دور گروهی کنار هم در کلین شیت مظاهری سهیم بودند.

در خط میانی به نظر می‌رسد با محرومیت داریوش شجاعیان و مصدومیت اسماعیلی از مهدی مهدی پور و مسعود ریگی کنار هم استفاده شود و بابک مرادی، آرش رضاوند و مهدی قایدی نقش هافبک‌ها هجومی را بازی کنند تا پشت‌سر امیرارسلان مطهری به عنوان تنها مهاجم در این مسابقه حضور داشته باشند. دیاباته یکی از مصدومان استقلال در بازی‌های آسیایی بود که با فاصله کم بازی دربی به نظر می‌رسد او امروز استراحت کند یا حداقل در ترکیب اصلی به میدان نرود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، احمد موسوی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، بابک مرادی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز