خبرگزاری کار ایران

کج سلیقگی که باعث ناکامی فولاد در آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۴۹۱

فولاد در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قعر جدول گروه خود قرار گرفت و حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا فولاد درحالی در هر سه بازی برگشت خود مقابل حریفان شکست خورد که در دور رفت موفق به کسب ۱ برد و ۲ تساوی و کسب ۵ امتیاز شد تا این تیم عملکرد کرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

اما شاگردان نکونام در دور برگشت قیافه را به رقبای خود باختند و در گرون خود به کسب ۵ امتیاز در رتبه آخر قرار گرفتند. 

با توجه به برگزاری فشرده رقابت‌ها فولاد نیاز به حضور نیروهای جدید و تقویت خود در فصل نقل و انتقالاتی لیگ برتر در پنجره زمستانی داشت. اما توجه به پرونده محمد بلبلی و محرومیت این باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نتوانست بازیکن جدیدی را جذب نماید.

سعید آذری و باشگاه فولاد درحالی برای احقاق حق شکایت خود را در پرونده بلبلی به دادگاه حکمیت ورزش CAS با سند و مدرک ارائه کردند که این مشکل می‌توانست در داخل حل شود اما با شکایت فولاد به این دادگاه حالا همه چیز بستگی به نظر CAS دارد و هیچ مرجع داخلی حق دخالت ندارد.

به نظر می‌رسد همین موضوع که درحالی که به سادگی می‌شد در داخل پیگیری شود وارد ابعاد جدیدی شد و همین موضوع جدا از مسائل فنی نقش بسزایی در ناکامی فولاد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز