خبرگزاری کار ایران

نظری: برابری امتیاز سه باشگاه بعد از 5 بازی نشان از سختی گروه C است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۲۰۳

سخنگوی باشگاه استقلال پیش از دیدار استقلال مقابل الشرطه عراق که امشب ساعت 22:15 برگزار می شود، شرایط بازیکنان را در گروه مرگ بسیار خوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال پیش از آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: ما طبیعتاً امیدواریم که امشب استقلال بتواند بهترین نتیجه را بگیرد و با دست پُر از زمین خارج شود. همه برنامه ریزی ها هم بر همین اساس صورت گرفته و تلاش بازیکنان و کادر فنی بر همین اساس خواهد بود. مجموعه باشگاه هم تلاشش رو کرده که امشب استقلال با بهترین نتیجه از این گروه صعود بکند و به نظر هم می رسد که شرایط برای این اتفاق مهیا هست.

وی با توجه به اینکه باشگاه های الدحیل قطر و الأهلی عربستان تقریباً شرایط مشابه استقلال را داشته و فقط با تفاضل گل در ردیف های دوم و سوم قرار دارند، شانس صعود این تیم ها را ارزیابی کرد و افزود: واقعیت این هست با توجه به اینکه این گروه هم از ابتدا گروه مرگ شناخته می شد قابل انتظار بود و دور از ذهن نبود که اینقدر رقابت در این گروه دشوار باشد. البته در بعضی گروه های دیگر شرایط متفاوت هست، ولی همین برابری امتیازی سه تا باشگاه بعد از 5 بازی نشان از همین سختی گروه داشته و واقعاً اون چیزی که برای ما مهمه صرفاً صعود استقلال است و اینکه الدوحیل یا الأهلی صعود کنند چندان حائز اهمیت برای ما نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازیکنان استقلال گفت: الان شرایط روحی تیم بسیار خوب است. از نظر تست کرونا هفت تست کرونا در عربستان و یک تست هم پیش از اعزام انجام شده که مجموعاً تیم استقلال 8 بار در طول این سه هفته تست کرونا داده که الحمدلله همش منفی بوده است. از نظر جسمی هم در مورد سه تا بازیکن صرفاً نگرانی داشتیم، البته که دیاباته در بازی قبلی هم حضور داشت لذا جای نگرانی برای ایشان نیست. در مورد نادری و اسماعیلی هم به نظر می رسد که شرایطشان برای بازی نزدیک به مساعد هست و آخرین خبری که من گرفتم این است که خیلی برای بازی مشکلی ندارند. هرچند در نهایت تشخیص کادر فنی و سرمربی محترم هست که از این دو بازیکن طی این بازی استفاده کنند یا خیر. ممکنه با توجه به اینکه تازه از مصدومیت رهایی پیدا کردند تصمیم بر این باشد که از آنها در این بازی استفاده نشود تا در ادامه از ظرفیت این دو بازیکن هم در بازی های لیگ برتر و بازی های حذفی بهره گرفته شود.

نظری در پایان در خصوص برنامه ریزی تیم استقلال پس از اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازی های لیگ برتر گفت: طبیعتاً دو بازی پیش رویمان طی هفته های بعد در لیگ برتر بازی های دشواری هست. لذا کادر فنی برنامه ریزی های لازم را انجام دادند و ما تمام امکانات را فراهم کردیم تا بعد از بازگشت ضمن ریکاوری که به واسطه این تورنمنت سخت و بازیهای بسیار فشرده برای تیم انجام شده، بتوانند تمرینات را هم در کنارش دنبال کنند تا بازیهای پیش رو مقابل ذوب آهن و بعد از آن پرسپولیس انشالله به خوبی دنبال شود و بتوانیم برنده از این بازی ها خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز