خبرگزاری کار ایران

6 تیم سوپرلیگ اروپا به مسابقات یوفا صعود نمی‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۳۰

در حال حاضر 6 باشگاه خواهان شرکت در سوپرلیگ اروپا، وضعیت مشخصی برای شرکت در فصل آینده مسابقات یوفا ندارند.

به گزارش ایلنا، سوپرلیگ پیشنهادی اروپا حضور در یک رقابت سطح بالا برای 12 باشگاه برتر قاره اروپا را تضمین خواهد کرد، اما در مورد لیگ قهرمانان چنین اطمینانی وجود ندارد.

در حال حاضر 6 تیم از 12 تیم بنیانگذار سوپرلیگ در معرض خطر عدم صعود به رقابت‌های برتر اروپا در فصل آینده هستند و برخی از آن‌ها حتی نمی‌توانند به لیگ اروپا راه پیدا کنند!

در حال حاضر آرسنال در لیگ برتر نهم جدول است، در حالی که لیورپول، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس جایگاه هفتم را در اختیار دارد و تاتنهام ششم است. چلسی که در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، از حضور در فصل آینده این مسابقات اطمینان ندارد.

آبی‌ها لندنی در لیگ برتر چهارم هستند و شاگردان توماس توخل با وستهام رده پنجمی هم امتیاز هستند. در این میان یوونتوس در سری A چهارم است و فقط دو امتیاز از ناپولی فاصله دارد. پس از 9 اسکودتو متوالی، عدم صعود به لیگ قهرمانان یک شکست برای بانوی پیر محسوب می‌شود.

میلان در ایتالیا دوم است، اما ناپولی در رده پنجم تنها سه امتیاز عقب است، حاشیه امتیازی که به سختی می‌توان به آن اعتماد کرد. سه نماینده اسپانیا در سوپرلیگ - اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا - به نظر می‌رسد جایگاه خود در لیگ قهرمانان را دارند و همچنین منچسترسیتی و منچستریونایتد هم این وضعیت را پیش روی خود می‌بینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز