خبرگزاری کار ایران

حیدری: این گوآ تا پیش از بازی با پرسپولیس اصلا‌ گل نخورده بود/ برای مغانلو و آل کثیر خیلی خوشحالم/ آسیا به قدرت پرسپولیس ایمان آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۹۷

پیشکسوت پرسپولیس در مورد برتری پر گل این تیم مقابل گوا صحبت کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل پرسپولیس مقابل گوآ اظهار داشت: این بازی به نظرم دیگر نیازی به تحلیل و کارشناسی ندارد و همه چیزش واضح و مشخص بود. پرسپولیس به قدری خوب کار کرد که به طور کامل قدرتش را به حریف دیکته کرد و هرکاری که می‌خواست در زمین انجام داد و فکر می‌کنم می‌توانست گوآ را شش تایی هم بکند ولی برد ۴ گله هم نتیجه خوبی بود. 

وی افزود: یحیی گل محمدی به خوبی و به درستی به برخی بازیکنان در این دیدار استراحت داد و تعویض هایش هم در راستای همین موضوع بود تا انرژی بازیکنان تقسیم شود و به بازی‌های بعدی هم برسند و امیدوارم دو بازی آینده هم با پیروزی پشت سر گذاشته شود تا با امتیاز کامل صعود کنیم. 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: اینکه نتایج پرسپولیس را به ضعف گروه نسبت می‌دهند درست نیست و این نتایج به خاطر قدرت پرسپولیس است و فکر می‌کنم در هر گروه دیگری هم بودیم این نتایج حاصل می‌شد. همین گوآ که ۴ گل از پرسپولیس خورد در دو بازی اولش خودش هیچ گلی نخورده بود و مقابل پرسپولیس هم با لایه های دفاعی بازی می‌کرد ولی این تیم قدرتش را به حریف دیکته کرد. 

حیدری با اشاره به گلزنی مغانلو و آل کثیر در این بازی توضیح داد: اتفاق خوبی بود و از این بابت خیلی خوشحالم. خط حمله پرسپولیس مدتی تحت فشار و انتقاد بود و حالا از زیر آن فشار خارج شده و دیگر از هر موقعیتی می‌تواند یک گل ایجاد کند و بعد از بازگشت در آسیا در لیگ هم ثمراتش را خواهیم دید. 

وی در پایان گفت: برای سه نماینده دیگر ایران هم آرزوی موفقیت دارم چرا که اینجا دیگر بحث رنگ و تیم مطرح نیست و بحث ایران است. این سری به نظرم می‌توانیم ۴ نماینده در مرحله بعدی داشته باشیم و اتفاق خوبی است و به ندرت پیش از این شاهدش بودیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز