خبرگزاری کار ایران

بیانیه ملوان: در ورزشگاه خالی چه کسی تحریک شده؟/ صدور حکم پیش از بازی با خیبر شائبه ساز است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۴۳

باشگاه ملوان بندرانزلی به محرومیت مهاجم این تیم با حکم کمیته انضباطی تیم اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه ملوان بندرانزلی با انتشار متنی نسبت به صدور رای محکومیت سهیل فداکار، اعتراض خودش را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

سهیل فداکار مهاجم تیم ملوان  از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل آنچه در متن حکم "رفتار غیر ورزشی پس از به ثمر رساندن گل که سبب تحریک افراد حاضر در جایگاه شد" عنوان گشته، به تحمل یک جلسه محرومیت و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. این رای از سوی آن کمیته محترم قطعی و قابل اجرا عنوان شده است.

باشگاه ملوان بندرانزلی ضمن ناعادلانه دانستن این رای، معتقد است بازیکن مذکور پس از گلزنی در ثانیه های پایانی آخرین دیدار سال که با هیجان و شادی فراوان برای تمامی اعضای تیم، نیمکت نشینان و هواداران پرشمار ملوان همراه بود، از کنترل خارج شده و بدون هیچگونه کلامی تنها لباس خود را از تن بیرون آورد و‌ به خوشحالی پرداخت. اتفاقی که روزانه به کرات در فوتبال دنیا رخ می‌دهد و در نهایت نیز با  اخطار از سوی داور مسابقه مواجه می‌گردد.

اینکه در حکم صادره تحریک افراد حاضر در جایگاه عنوان شده جای بحث بسیار دارد که در بازی بدون تماشاگر دقیقاً چه کسی را تحریک کرده است؟ و اینکه حکم مذکور پس از گذشت ۳۷ روز از آن مسابقه و ۴۸ ساعت پیش از دیدار با خیبر خرم آباد صادر می‌شود شائبه‌هایی را در اذهان عمومی ایجاد می‌کند که قصد پرداختن به آن را نداریم و صرفاً امیدواری ما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران این است که تمامی تصمیمات به پاکی ذات فوتبال و مستطیل سبز باشد و هیچ اتفاقی با هیچ ارتباطی خارج از زمین فوتبال رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز