خبرگزاری کار ایران

استقلال با فرهاد مجیدی ستاره سوم را می‌تواند بگیرد

فلاحت زاده: نداشتن شرایط میزبانی موقعیت ما را در فوتبال ساحلی تضعیف کرده است/ تاج در AFC هیچ حمایتی از ایران نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۶۹

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید از خبر حذف ایران از جام جهانی شوکه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حذف تیم ملی فوتبال ساحلی از مسابقات جام جهانی با تصمیم AFC خبر‌ شوکه کننده‌ای بود. برای بررسی این موضوع سراغ فرشاد فلاحت‌زاده رفتیم که بنیانگذار فوتبال ساحلی در ایران و اولین سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بود و از صاحب نظران و دلسوزان این رشته ورزشی است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حذف ایران از مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی و جایگزینی عمان اظهار داشت: این خبر شوکه کننده و ناراحت کننده ای بود و وقتی از این موضوع با خبر شدم اعصابم به هم ریخت و واقعاً تیم ملی حیف شد چرا که می‌توانست نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد ولی متاسفانه به دلایل همیشگی فوتبال ساحلی ایرانی برای AFC و FIFA مهم نیست.

وی افزود: ایران به دلیل شرایط خاصی که دارد نمی‌تواند میزبان مسابقات فوتبال ساحلی باشد و به همین دلیل است که فوتبال ساحلی ایران در مجامع بین المللی نادیده گرفته می‌شود و این یک ضعفی است که نمی‌شود برای برطرف کردنش کاری انجام داد ولی این فقط بخشی از موضوع است و بخش دیگرش این است که ما در عرصه بین المللی نفر نداریم که از ما حمایت کند و لابی‌ها و رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

فلاحت زاده ادامه داد: این مشکل را خیلی به فدراسیون جدید نمی‌شود ربط داد چرا که این افراد تازه در رأس کار قرار گرفتند و اتفاقاتی که در حال حاضر می‌افتد نتیجه تصمیمات ریاست قبلی است. از سمت دیگر مهدی تاج خودش در کمیته اجرایی AFC است و ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی را بر عهده دارد ولی طی پیگیری‌هایی‌ که کردم ایشان هیچ دفاعی از حق ایران انجام نداد و نمی‌دانم حضورشان در AFC چه سودی برای ایران دارد. در این سال‌ها فقط خانم پریا شهریاری یک تنه برای فوتبال ساحلی جنگید و هرکاری از دستش بر می‌آمد انجام داد و من واقعاً شاهد هستم چقدر تلاش کرده است ولی خب یک دست صدا ندارد و کسی به او در این مسیر کمک نکرده است.

وی افزود: بعد از گرفتن میزبانی فوتبال حالا این هم یک خبر بد دیگر بود و الان هم نمی‌دانم می‌شود برای این رای کاری کرد یا قطعی است و فقط می‌توانم بگویم حیف شد و یک فرصت سوزی بزرگ اتفاق افتاد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به وضعیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: بعد از خبر ناراحت کننده فوتبال ساحلی خبر خوب این است که استقلال امسال زیر نظر  فرهاد مجیدی شرایط خوبی دارد. مجیدی نشان داده پخته شده است و دیگر رفتارهای قبل را تکرار نمی‌کند و تمرکزش روی تیم و کار فنی است  و به فکر کل کل با مدیرعامل و کم کردن روی کسی نیست و تمرکزش را روی تیم گذاشته و در کنار او فراز کمالوند هم واقعاً موثر ظاهر شده است و کمک می‌کند. با این تیمی که می‌بینم فکر می‌کنم از هر زمان دیگری بیشتر برای ستاره سوم شانس داریم.

فلاحت زاده در پایان در مورد بازگشتش به فوتبال توضیح داد: صحبت هایی با من شده بود که به پدیده یا نساجی بروم ولی به دلایل مشکلات شخصی نتوانستم و انشاءالله از سال دیگر حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز