خبرگزاری کار ایران

سرمربی الدحیل: بازیکنان همان چیزی که لازم بود را انجام دادند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۵۴۱

صبری لموشی در نشست خبری پس از بازی با الشرطه عراق گفت: این بازی هم آسان نبود و ما باید تمام وقت، مسابقه را متمرکز می کردیم.

به گزارش ایلنا، الدحیل در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برنده از زمین خارج شد. صبری لموشی سرمربی الدحیل پس از پیروزی مقابل الشرطه گفت که تیمش شایسته کسب این برد بوده است.

مربی فرانسوی الدحیل در نشست خبری پس از بازی گفت: تیم سطح عملکردی خوبی را از خود نشان داد و در رسیدن به آنچه که از آنها خواسته شد، موفق بود. ما می توانستیم در نیمه اول تعداد گل های خود را افزایش دهیم، چرا که بیش از یک موقعیت گل داشتیم اما در نهایت با همان یک گل به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: برای ما بسیار مهم بود که در این مسابقه خوب و برنده ظاهر شویم، چه برای ما در کادر فنی و چه برای بازیکنان، زیرا شروع خوب در چنین تورنمنت هایی روحیه لازم را برای بازیکنان فراهم می کند تا در مسابقات پیش رو عملکرد بهتری داشته باشند.

لموشی ادامه داد: من از مسابقه نمی ترسیدم اما این بازی هم آسان نبود و ما باید تمام وقت، مسابقه را متمرکز می کردیم. اینکه بازیکنان آنچه از آنها خواسته شده است را اجرا می کنند. این همان چیزی است که آنها موفق شدند انجام دهند و در نیمه دوم عملکرد بازیکنان افت نکرد، بلکه آنها روند مسابقه را طبق نیاز کنترل کردند، به خصوص اینکه به گل دوم نیز رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز