خبرگزاری کار ایران

روشن: استقلال با مجیدی بهتر شده اما با ایده‌آل فاصله دارد / باید از بازیکنان به بهترین شکل ممکن بازی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۰۴

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال به لحاظ نفری نفرات مورد نیاز برای صعود را در اختیار دارد، اما باید این نفرات به خوبی در این راه هدایت شده و از آنها به بهترین شکل ممکن بازی گرفته شود.

حسن روشن در گفتگو با ایلنا درباره آخرین نتیجه استقلال‌ پیش از ورود به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در بازی مقابل پرسپولیس یا سپاهان تکلیف قهرمانی را روشن نمی‌کند بلکه بازی مقابل فولاد، مسجد سلیمان، سایپا، مس رفسنجان و اینگونه تیم‌ها یا همین تقابل با پیکان، اصلی‌ترین فرایند تعیین قهرمان پایانی لیگ خواهد بود. در اینکه استقلال تیم برتر زمین بود و بیشترین سهم از بازی را داشت و با یک بازی هجومی تا آخرین دقایق به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود شکی نیست، اما آنچه یک تیم قهرمان و برتر را متفاوت از تیم‌های معمولی می‌کند چیزی ورای این موضوعات است.

روشن درباره سبک بازی استقلال به همراه فرهاد مجیدی گفت:‌ بازیکنان در انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت لازم را نداشتند. آنها می‌توانستند با این فاکتور اجازه آرایش چند لایه و سخت را به مدافعین حریف ندهند. صرف نظر از کاستی‌های فنی و تاکتیکی، تیم مجیدی با ریتمی بهتر، روحیه تیمی خوب و روندی قانونمندتر عمل می‌کند. در کل می‌توان گفت استقلال مجیدی تیم‌تر و بهتر از گذشته بازی می‌کند.

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا همچنین گفت: آنالیز و شناخت دقیقی از رقبا ندارم؛ اما به طور کلی می‌دانم الدحیل و الاهلی تیم‌های گران قیمتی هستند که از بازیکنان خارجی خوبی استفاده می‌کنند. الشرطه هم مثل همه تیم‌های عراقی یک فوتبال قدرتی با چاشنی تکنیک فردی استفاده می‌کند. با توجه به فرصتی که تا آغاز این بازی‌ها مانده، تیم به شرایط مطلوب بدنی خواهد می‌رسد.

او همینطور درباره شانس صعود از مرحله گروهی استقلال عنوان کرد: استقلال به لحاظ نفری نفرات مورد نیاز برای صعود را در اختیار دارد، اما باید این نفرات به خوبی در این راه هدایت شده و از آنها به بهترین شکل ممکن بازی گرفته شود. در وهله اول باید سیستم‌های مناسب انتخاب شود و در وهله بعدی باید افراد به درستی در جای خود در این سیستم‌های درست قرار بگیرند. باید در تیم هم افزایی ایجاد شود؛ این مشکلی بود که استقلال در گذشته هم داشت. بعد از ورود مجیدی قدری شرایط بهتر شد، اما هنوز به ایده آل خود نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز