خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: بی تجربه بودیم و سه امتیاز را با تساوی عوض کردیم / از تیمم رضایت دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۵۵۶

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از مصاف با آلومینیوم اراک درخصوص این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پس از تساوی برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: به نظرم برای اولین بازی، بازی خوبی بود. می‌توانستیم بهتر از این باشیم، نکاتی که گوشزد کردیم و آنالیزی که از تیم حریف داشتیم، در 90 دقیقه بچه‌ها با تمام وجود کار کردند اما یک لحظه سهل انگاری و نقطه‌ای که گفته بودیم از همان نقطه گل خوردیم و متاسفانه سه امتیاز بازی را با یک امتیاز عوض کردیم. 

او ادامه داد: در کل از تیمم رضایت دارم، با وجود تمام مشکلات با تمام وجود بازی کردند و واقعا ما در این سه جلسه تمرین نمی‌توانستیم بیشتر از این به تیم فشار وارد کنیم و از نظر بدنی یک مقدار تیم عقب بود اما از نظر روحی کار کردیم وخداراشکر که جواب هم داد.

اکبرپور درباره تساوی برابر آلومینیوم همینطور گفت: تیم ما خوب شروع کرد و خوب فشار هم آوردیم در نیمه اول منتهی نفراتی هم که جایگزین کردیم، بازیکنانی هستند که تجربه لازم را ندارند، اگر همان توپی که به سر بازیکن ما خورد و می‌توانست الان بعد از بازی سرگیجه دارد. یک مقداری تیم ما از نظر بدنی افت کرد چون از نظر بدنی مشکل دارد، از نظر روحی هم مشکل داشتند که با صحبت حل کردیم و نفراتی که آوردیم تجربه کافی نداشتند و اگر تجربه وجود داشت با زرنگی‌های فوتبال، نه با وقت تلف کردن که بعضی‌ها انجام می‌‌دهند، می‌توانستند با حفظ توپ در کناره‌ها و خطا گرفتن 5-6 دقیقه را تمام کنند تا تیم با سه امتیاز از زمین خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز