خبرگزاری کار ایران

پاشایی: ستاره‌های بزرگی از پیکان ظهور خواهند کرد / عاجزانه تقاضای VAR داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۲۹۵

مربی تیم پیکان در نشست خبری بازی با گل گهر گفت: خیلی مصمم هستیم که بازی را با برد پشت سر گذاشته و یک رتبه خیلی خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: می‌دانیم چه تیم خوب و باکیفیتی هستند که دارای کادرفنی باتجربه و کارنامه دار و بازیکنان باکیفیت هستند. بازی فردا یک بازی شش امتیازی برای ماست و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم. امیدواریم که بتوانیم در کنار یک بازی خیلی خوبی نتیجه خوبی هم کسب کنیم و تیم ما نشان داده که یک تیم قابل احترام و باکیفیتی هستند که در اواخر نتایج خیلی خوبی گرفتیم. با بازیکنان جوانی که در اختیار داریم امیدواریم نتایج خوبی هم برای تیم پیکان رقم بزنیم.

پاشایی درباره احتمال صعود شش پله‌ای در صورت برتری مقابل گل گهر اظهار داشت: بله، تیم‌های میانه جدول رتبه نزدیکی دارند و با یک برد بعضی تیم‌ها شش هفت پله صعود می‌کنند و با یک باخت همین اتفاق برعکس می‌افتد. خیلی مصمم هستیم که بازی را با برد پشت سر گذاشته و یک رتبه خیلی خوبی را رقم بزنیم.

مربی پیکان درباره اتفاقات بازی رفت دو تیم گفت: تیم ما کاملا متفاوت شده است، با اتفاقاتی که ابتدای فصل افتاده بود، کاملا فرق کردیم و یک تیم خوب و تاکتیکی هستیم که بازی‌های انجام شده نشان می‌دهد خیلی پیشرفت داشتیم. با جوان‌هایی که در اختیار داریم یک دستاور و چشم انداز برای پیکان و فوتبال ایران رقم می‌زنیم؛ جوانانی که در سن 17-18 سالگی برای پیکان بازی می‌کنند، نشان می‌دهد که آقای تارتار هم دیدگاه بسیار خوبی دارند و هم شجاعت قابل ستایشی دارند که به نظرم در سال‌های آینده و نه چندان دور، ستاره‌های بزرگی از باشگاه پیکان ظهور خواهند کرد.

حسین پاشایی درباره حضور یونس شاکری و گادوین منشا در ترکیب تیم گل گهر گفت: بازیکنان خیلی خوب و باکیفیتی در تیم گل گهر حضور دارند، بودجه‌ای که آنها دارند با پیکان قابل قیاس نیست، با بودجه‌ای که دارند بازیکنانی کسب کردند که اگر بهترین‌ نباشند قطعا جزو بهترین‌ها هستند، روی تمام نفرات این تیم آنالیز خیلی خوبی داشتیم و امیدواریم با کمترین اشتباه بازی را پشت سر بگذاریم.

او درخصوص داور بازی فردا که مقابل ذوب آهن پنالتی آنها را برگردانده بود، عنوان کرد: ما از کار خوب دفاع می‌کنیم ولی فکر نمی‌کنم آن بازی آقای حیدری این مساله را دیده باشند، مسئولان ذوب آهن با موبایل به آنها نشان دادند و خیلی خوشحالیم که حقی از کسی ضایع نشد و یک آفرین هم به آقای حیدری می‌گوییم اما در بازی‌های قبلی از نظر داوری بسیار آسیب دیدیم. هیچ ایرادی نمی‌توان از آقای کرمانشاهی گرفت اما عاجزانه خواهش می‌کنیم اگر کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران بیاید به سود تیم‌های مظلوم مانند پیکان است. خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد که تیمی بابت داوری ضرر نکند.

پاشایی افزود: در بازی مقابل شهرخودرو یک اشتباه بسیار وحشتناکی داور مرتکب شد و در بازی قبلی دیدید و همه کارشناسان هم اذعان داشتند که پنالتی صد در صد برای ما گرفته نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز