خبرگزاری کار ایران

پیش بازی رئال مادرید و بارسلونا: جدال مرگ و زندگی برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۹۷۳

در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لالیگا دو تیم بارسلونا و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر در حساس‌ترین بازی این فصل لالیگا اسپانیا از ساعت 23:30 دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه آلفرد دی استفانو به مصاف هم خواهند رفت.

رئال مادرید علیرغم مشکلاتی که تا اواسط فصل داشت، اما رفته رفته فرم خود را در هفته های اخیر پیدا کرده و شانس رقم زدن فصلی کاملاً موفق را دارد. آنها از اواخر ماه ژانویه در لالیگا شکست ناپذیر بوده اند، و از 10 بازی اخیر لالیگا 7 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده اند تا چهره قدرتمند خود را بار دیگر به نمایش بگذارند. مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها در حال حاضر با 63 امتیاز، سوم است که دو امتیاز با بارسلونا و سه امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله دارند.

از 4 شکست تیم زیدان در این فصل از رقابت های لالیگا، سه شکست در ورزشگاه خانگی آنها رقم خورده اما آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد قدرتمند و روحیه بخشی داشته اند و پیروزی 3-1 مقابل لیورپول در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی می تواند اعتماد به نفس خوبی به آنها داده باشد تا این یک هفته سرنوشت ساز را به بهترین نحو ممکن پشت سر بگذارند.

مثل بازی با لیورپول، تیم زیدان در ال کلاسیکو هم از حضور سرخیو راموس، ادن هازارد، رافائل واران و دنی کارواخال بی بهره خواهد بود اما سایر بازیکنان تیم به خوبی نشان داده اند که می توانند جای آنها را پر کنند. کریم بنزما، بهترین بازیکن ماه گذشته لالیگا با 18 گل در تعقیب لیونل مسی است که 23 گل به ثمر رسانده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد و از طرفی دیگر، وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان اروپا نیز با دو گلی که مقابل لیورپول به ثمر رساند، هواداران تیمش را امیدوار تر کرده است.

شکست در ال کلاسیکو برای رئال مادرید، می تواند به منزله خداحافظی با عنوان قهرمانی باشد، اما کسب پیروزی می تواند آنها را به رده دوم رسانده و برای 9 هفته باقی مانده بسیار امیدوار کند، چرا که در بازی های پیش  رو، جدال حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید را هم شاهد خواهیم بود؛ لازم به ذکر است که تساوی در این دیدار، به ضرر هر دو تیم خواهد بود.

در طرف مقابل، بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان، که ال کلاسیکوی رفت را در خانه با نتیجه 3-1 واگذار کرده و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم به دست پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی حذف شده است، تنها به فینال کوپا دل ری هفته آینده مقابل اتلتیک بیلبائو و ادامه رقابت های لالیگا امید دارد.

بارسلونا بعد از شکست مقابل کادیز در اوایل ماه دسامبر، عملکردی عالی در ادامه بازی های لالیگا داشته و با پشتوانه 6 برد متوالی در لیگ به سراغ رقیب دیرینه می رود. در این دیدار بیش از پیش نگاه ها به لیونل مسی خواهد بود که در این فصل طی 38 بازی در تمامی رقابت ها، 29 گل و 13 پاس گل داده است و در صدد جبران ناکامی ها در 6 ال کلاسیکوی اخیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز