خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان: نتایج تیم افت کرده بود/ فکری گزینه اول‌مان بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۵۲

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره پایان همکاری با داریوش یزدی و انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نظری درباره انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در چند هفته گذشته نتایج ضعیف و غیرقابل قبولی گرفتیم. سرمربی ما پس از آخرین دیدار در روز 14 فروردین، با اعضای تیم خداحافظی و تیم را ترک کرد. به دنبال شرایطی بودیم که مطابق ظرفیت‌های تیم، نتایج نیم‌فصل اول را احیا کنیم. چند گزینه را بررسی کردیم که فکری اولین گزینه بود. شب گذشته به نتیجه رسیدیم و توافق انجام شد.

وی در مورد انتخاب دستیاران محمود فکری در نفت مسجدسلیمان گفت: ما یکی دو پیشنهاد به فکری دادیم و او هم با تعدادی مربی هماهنگ می‌کند، اما قطعاً کادر قبلی در تیم فعالیت نخواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره مدت قرارداد فکری عنوان کرد: قرارداد فکری تا پایان فصل است و در چند هفته باقیمانده در خدمت فکری هستیم. پس از آن اگر از یکدیگر رضایت داشتیم و به توافقی رسیدیم، می‌توانیم ادامه دهیم.

نظری درباره اینکه آیا باشگاه نفت برای فکری شروطی را تعیین کرده گفت: وضعیت تیم در نیم‌فصل اول خیلی خوب بود، اما در نیم‌فصل دوم به نیمه پایین جدول سقوط کردیم. این یعنی نفت مسجدسلیمان سیر نزولی داشته است. بقا در لیگ برتر یک برنامه است و تک رقمی بودن و حضوری شایسته در جدول، شرایط دیگری دارد.

وی درباره دریافتی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: همه باشگاه‌ها مشکلاتی دارند، اما در این فصل بهترین امکانات را گذاشتیم و پرداختی اعضای تیم را تا پایان نیم‌فصل، به 50 درصد رساندیم. حتی دریافتی کادر فنی جدید را هم به همین مبلغ رساندیم. پرداختی ما از بسیاری از باشگاه‌های دیگر، بهتر بوده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین درباره پایان همکاری با داریوش یزدی بیان کرد: نتایج تیم ضعیف بود. هر کسی در شکست‌ها سهمی دارد و باید ببینیم سهم مدیرعامل، بازیکنان و سرمربی چقدر است. اگر منصفانه نگاه کنیم، مشخص است که مشکل کجا بوده است. گفتیم باید مشکل را ترمیم کنیم و اگر این کار را انجام ندهیم، کار در هفته‌های پایانی روز‌ به روز سخت‌تر می‌شود. در آن زمان دیگر نمی‌توانیم به انتظاری که از تیم می‌رود، برسیم و اکنون چنین اقدامی کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز