خبرگزاری کار ایران

باشگاه نفت مسجد سلیمان در انتظار استعفای کتبی یزدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۲۴۶

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان برای جدایی از این تیم باید استعفای کتبی را به مدیران باشگاه ابلاغ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم نفت مسجد سلیمان از سری بازی‌های هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا سه امتیاز مهم را از دست بدهد.

تیم نفت در اولین بازی از سال جدید در حالی شکست خورد که سال گذشته را هم با شکست به پایان رسانده بود. نفت مسجد سلیمان که به همراه مجتبی حسینی در نیم فصل اول یکی از تیم‌های بالای جدولی بود اکنون تنها 4 امتیاز با نساجی در رده پانزدهم فاصله دارد.

نفت بعد از پایان همکاری حسینی از داریوش یزدی به عنوان سرمربی جدید بهره گرفت که حضور این سرمربی روی نیمکت نفت نتایج درخشانی را به دنبال نداشته است. او طی چهار بازی دو شکست و دو تساوی داشته که تنها دو امتیاز ماحصل حضورش روی نیمکت نفت بوده است.

حذف نفت مسجد سلیمان به عنوان تیم لیگ برتری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل خیبر خرم آباد در ضربات پنالتی هم یکی از نتایج عجیب نفت با حضور یزدی بوده که روی هم رفته موجب می‌شود مدیران باشگاه در حال حاضر به پایان همکاری که از سوی او مطرح شده، پاسخ مثبت بدهند.

یزدی که روز گذشته پس از شکست با نساجی و از دست دادن سه امتیاز مهم برای تغییر جایگاه تیمش از بازیکنان خداحافظی کرد و همکاری‌اش را به نوعی پایان داد برای جدایی رسمی نیاز به استعفای کتبی دارد که اکنون به نظر می‌رسد با عدم واکنش از سوی مدیران این باشگاه، آنها در انتظار این نامه رسمی هستند تا به همکاری با این سرمربی پایان بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز