خبرگزاری کار ایران

مربی تراکتور: بازیکنی که با داور برخورد فیزیکی کرده می‌بخشند اما واسعی را نه!

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۹۱۹

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در لیگ برتر یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می‌کند، اما با نامه‌نگاری محرومیت او را می‌بخشند، اما سعید واسعی به خاطر یک تخلف اداری محروم شده است.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: ما در تعطیلات سعی کردیم از نظر کار تاکتیکی و بدنی روی نقاط ضعف تیم کار کنیم. تراکتور در حال پوست‌اندازی است و کمی نیاز به زمان داریم. قطعاً در جدول به کورس قهرمانی برخواهیم گشت و هواداران به این موضوع شک نکنند.

وی افزود: بازیکنان باید بدون ترس و با تمام وجود تلاش کنند. در دیدار امروز، دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول تلاش کردیم به اهداف‌مان برسیم. با این حال وزش باد شدید بود و عملکرد تیم حریف نیز اجازه کار را به ما نداد. در نیمه دوم با صحبت‌های انجام‌شده بهتر ظاهر شدیم و سه، چهار موقعیت گل به دست آوردیم. از نوع عملکرد بازیکنان مخصوصاً در نیمه دوم راضی هستیم، اما از نتیجه نه. ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: اگر موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد، شرایط طور دیگری رقم می‌خورد. مس رفسنجان تیم کوچکی نیست و مقابل بسیاری از تیم‌های بزرگ نیز عملکرد خوبی را از خود به ثبت رسانده است. تراکتور قطعاً وارد فاز جدیدی خواهد شد و خیلی بهتر از گذشته برای نام آذربایجان تلاش خواهد کرد. 

عبداللهی ادامه داد: بازیکنان ما یاد می‌گیرند که با تمام وجود تلاش کنند. این تیم از نظر روحی کمی نامساعد بود و نوسان داشت و ما تلاش می‌کنیم ضربات خود در چارچوب را بهتر کنیم. شرایط روحی برای یک تیم بسیار مهم است، اما ما در جزءبه‌جزء فوتبال بهتر خواهیم شد.

وی به انتقاد از عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال به نامه‌های باشگاه تراکتور پرداخت و گفت: برای فدراسیونی که قبلاً چندین ستاره داشت، این وضعیت خوب نیست و آقای خادم باید فدراسیون فوتبال را به‌روز کند .در لیگ برتر یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می‌کند، اما با نامه‌نگاری محرومیت او را می‌بخشند، اما سعید واسعی به خاطر یک تخلف اداری محروم شده است. 

مربی تیم تراکتور ادامه داد: تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت و این دیدارها ملی محسوب می‌شوند. ما چندین بار به فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و درخواست کردیم که تنها پنج روز محرومیت سعید واسعی بخشیده شوند، اما جوابی دریافت نکردیم. من برای فدراسیون فوتبال خیلی متأسفم که به نامه‌های یک باشگاه پاسخ نمی‌دهد.

عبداللهی در پایان گفت: وقتی استفاده از سیستم رادیویی برای داوران مهیا نیست، چطور می‌توانیم سیستم VAR را به فوتبال‌مان بیاوریم. داوران ما سیستم رادیویی ندارند و امروز داور چهارم برخی اشتباهات داور را می‌دید اما نمی‌توانست آن را به داور وسط منتقل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز