خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان: امیدوارم باشگاه سپاهان به ورزش کارگری بیشتر اهمیت بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۹۰۳

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: امیدواریم باشگاه سپاهان بیشتر از گذشته به ورزش کارگری هم اهمیت دهد چراکه می‌تواند به تولید و صنعت هم کمک بیشتری کند.

به گزارش ایلنا، در نشست استاندار اصفهان با اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان ، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ، ورزشی فولادمبارکه سپاهان با اشاره به اینکه این باشگاه با بیش از ۷۰ سال سابقه در ۶۰ رشته ورزشی فعال است گفت: تقویت ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی در استان و کشور همواره از جمله برنامه‌های باشگاه فولادمبارکه است.

محمدرضا ساکت با بیان اینکه در کنار ورزش آقایان، به ورزش بانوان هم توجه ویژه شده گفت: در این سال‌ها بانوان هم حضور فعال داشته اند و صاحب عناوین کشوری و بین المللی هم شده اند.

وی به تکمیل ورزشگاه بزرگ نقش جهان هم اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه ۷۵ هزار نفری بزرگترین ورزشگاه احداث شده بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کشور است که پس از سال‌ها انتظار تکمیل و در اختیار باشگاه سپاهان قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هم در این نشست مجتمع فولادمبارکه سپاهان را مجموعه‌ای حامی ورزش دانست و افزود: استان اصفهان در حوزه زیرساخت‌های ورزشی وضعیت مناسبی ندارد.

محرم نویدکیا ابراز امیدواری کرد با کمک فولاد مبارکه و توجه استاندار به حوزه ورزش، شرایطی فراهم شود تا دهکده المپیک به مکانی مناسب و استاندارد برای ورزشی حرفه‌ای بدل شود.

استاندار اصفهان هم در این نشست با اشاره به اینکه زاینده رود و باشگاه سپاهان همواره دو موضوع مهم برای مردم اصفهان بوده گفت: سپاهان باید همیشه جزو برترین‌ها باشد و با تلاش دست اندرکاران، این باشگاه باید با تمام توان برای خدمت به مردم رو به جلو برود.

عباس رضایی افزود: امیدواریم باشگاه سپاهان بیشتر از گذشته به ورزش کارگری هم اهمیت دهد چراکه می‌تواند به تولید و صنعت هم کمک بیشتری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز