خبرگزاری کار ایران

پاشایی: استقلال در بهترین شرایط قرار دارد / نگاه‌مان به کرونایی‌های آنها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۳۲۴

مربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از مصاف با استقلال شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی، مربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از مصاف با استقلال تهران اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی پر از خیر و برکت همراه شادی باشد. تیم استقلال یک تیم بسیار بزرگ و با شخصیت است که در بهترین شرایط در لیگ امسال قرار دارد. فکر می‌کنم از نظر آرمانی یک تیم خیلی خوب هستند. ما هم نشان دادیم که تیم باکیفیت هستیم و آنالیز خوبی از حریف انجام دادیم و در تعطیلات روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و امیدواریم که در قالب تیمی، جوانان خوبی که تیم پیکان دارد را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

او درباره اینکه تیم پیکان در بازی جام حذفی مقابل استقلال به اشتباهات داوری اعتراض داشت، گفت: بالاخره بازی که در جام حذفی انجام دادیم قطعا با بازی فردا فرق دارد. اهدافی که ما در لیگ داریم کاملا متفاوت است. جام حذفی یک بازی تدارکاتی خیلی خوبی بود اما مساله فردا فرق دارد. حتما به دنبال کسب نتیجه خیلی خوب هستیم. درباره داوری هم باید بگویم که گذشته، ما می‌دانیم که از نظر داوری ضرر کردیم اما مطمئنیم که فردا این اشتباه به وجود نمی‌آید و امیدواریم تیم ما و کوبل داوری کم اشتباه‌ترین افراد بازی فردا باشد.

مربی پیکان درخصوص ابتلای بازیکنان استقلال به ویروس کرونا همینطور گفت: شاخصه اصلی مثل استقلال و پرسپولیس این است که بهترین نفرات لیگ را جمع آوری می‌کنند و متکی به یکی دو بازیکن نیستند و بازیکنان ذخیره آن‌ها انگیزه بیشتری از بازیکنان اصلی دارند. ما به دنبال بهترین عملکرد هستیم و نگاه‌مان به مصدومان و کرونایی‌های آنها نیست و امیدواریم که بتوانیم یک نتیجه خیلی خوبی را کسب کنیم.

پاشایی در پاسخ به این سوال که پیکان چند غایب برای این بازی دارد، گفت: متاسفانه یکی دو بازیکن مصدوم هستند و امروز وضعیت آنها مشخص می‌شود. محرومی نداریم و مطمئنا محمد ابراهیمی را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز