خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های سرخابی در لیست سیاه مربی کروات: دفاع راست نکته مبهم ترکیب اسکوچیچ در تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۵۶۹

سرمربی کروات تیم ملی تنها مهدی تیکدری را به عنوان مدافع راست برای دیدار با تیم ملی سوریه به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران و تیم ملی سوریه از ساعت 17:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت.

دراگان اسکوچیچ درحالی برای این دیدار  از 24 بازیکن دعوت به عمل آورد که همچنان خبری از رامین رضاییان در تیم ملی نیست و به نظر می‌رسد تا زمانی وی سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد جای برای رضاییان در تیم ملی نباشد. 

به نظر می‌رسد وریا غفوری نیز در چنین شرایطی قرار داشته باشد و دو مدافع راست محبوب کی‌روش جایی در لیست اسکوچیچ نخواهند داشت.

صادق محرمی مدافع تیم دینامو زاگرب کرواسی نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در لیست تیم ملی حضور داشته باشد و مهدی شیری نیز که در اردو قبلی حضور داشت در این دوره جایی در لیست اسکوچیچ ندارد.

سرمربی کروات تیم ملی تنها مدافع راست تخصصی که در لیست اخیر خود دعوت کرده مهدی تیکدری است که همین موضوع انتقاداتی را برای وی در پی داشته است. اگر چه خیلی ها متعقد هستند جعفر سلمانی به احتمال زیاد در دفاع راست بازی کند اما وی یک چپ پای کلاسیک است و در بیشتر بازی های پورتیموننزه در لیگ پرتغال در سمت چپ این تیم بازی کرده است و احتمال حضور تیکدری در پست دفاع راست در بازی با سوریه بیشتر است.

از طرفی اگرچه سیامک نعمتی به عنوان هافبک در این اردو دعوت شده است اما با توجه به اینکه او در دو فصل اخیر در پست دفاع راست در پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته می‌تواند عصای دست اسکوچیچ در سمت راست خط دفاعی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز