خبرگزاری کار ایران

انتظاری: عمویم سهراب در کودکی همیشه بهترین عیدی‌ها را به من می‌داد/ یک هدف بزرگ برای سال جدید دارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۳۱۸

هافبک نفت مسجد سلیمان خاطرات جالبی از دوران کودکی و عید نوروز تعریف کرد.

به گزارش ایلنا، نیما انتظاری، هافبک تیم نفت مسجد سلیمان توانسته با عملکرد خوبی که داشته از زیر سایه نام عمویش سهراب انتظاری خارج شود و برای خودش اعتبار خوبی در فوتبال ایران کسب کند. او در گفتگو با ایلنا از امید و آرزوهایش برای سال جدید صحبت کرد.

 

* سال 99 برای تو چطور گذشت و پیش بینی‌ات از سال جدید چیست؟

سال 99 از لحاظ شخصی و فوتبالی برای من سال بدی نبود و روند رو به رشدی داشتم ولی به طور کلی بخواهیم حساب کنیم سال خوبی نبود و مشکلات زیادی گریبانگیر مردم شد از جمله کرونا و از دست دادن چهره‌های دوست داشتنی در هنر و ورزش کا سال دردناکی بود و امیدوارم در سال جدید دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و لبخند دوباره روی لب تمام مردم بیاید و شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم، خصوصا چهره‌هایی که لبخند روی لب مردم آوردند و امیدوارم از این به بعد شاهد اتفاقات تلخ این چنینی نباشیم.

 

* خودت هم در سالی که گذشت درگیر ویروس کرونا شدی. در موردش صحبت کن.

کرونایی که من به آن مبتلا شدم خفیف بود و از این جهت زیاد اذیت نشدم ولی از طرفی سخت بود چرا که اکثر اعضای خانواده من به واسطه من درگیر این ویروس شدند و افراد زیادی از نزدیکان مبتلا شدند چرا که من از اردو برگشته بودم به خانه و با همه آنها دیدار داشتم و ناخواسته آنها را درگیر کردم و این یک مسئولیت و استرس سنگینی برای من داشت و در دوران قرنطینه این موضوع خیلی به من سخت گذشت ولی خدا را شکر اتفاق بدی رخ نداد و همه عزیزانم در صحت و سلامت هستند.

 

* در مورد عید نوروز صحبت کن. چه خاطرات شیرینی از نوروز در گذشته در ذهنت داری؟

ما چند سالی است که دیگر عید به آن معنی و مفهومی که همیشه در ذهن داشتیم را نداریم ولی خب به هر حال عید نوروز همیشه ایام خوشی بوده که خاطرات شیرینی از آن به جا می‌ماند. مخصوصاً در سنین پایین تر مسائلی مثل عیدی گرفتن و... خیلی شیرین است. نزدیک‌های عید جنب و جوشی که در مردم است حتی به صورت ظاهری هم حال و هوای دوست داشتنی در سطح جامعه ایجاد می‌کند. امیدوارم دوباره برگردیم به چند سال قبل و آن شور و شوق نوروز باستانی بین مردم ایجاد شود و با رفتن کرونا حال و هوای بهتری را شاهد باشیم.

 

* با وجود کری‌هایی که برای پرسپولیس و سهراب انتظاری خوانده بودید ولی مقابل این تیم نتیجه نگرفتید.

من در حدی نیستم بخواهم کری بخوانم چه برای عمویم سهراب که احترام زیادی برایش قائلم چه برای تیم بزرگ پرسپولیس. به هر حال ما رسالت و مسئولیتی در قبال تیمی داریم که برایش بازی می‌کنیم و برای مردم شهری که نان و نمکشان را می‌خوریم و باید همه تلاشمان را بکنیم. فوتبال است و ما با وجود تلاش زیاد نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم ولی در ادامه دست از تلاش نخواهیم کشید و امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران مافات کنیم.

 

* از عمویت سهراب عیدی خاصی در دوران کودکی گرفته بودی؟

آقا سهراب که همیشه عیدی‌های خوبی به ما می‌داد و هر موقع که از تهران به شمال برمی‌گشت برای تعطیلات حال و هوای خاصی ایجاد می‌شد و به دیدن همه ما می‌آمد و هر زمانی که بود چه بهار چه تابستان چه هر زمان دیگری به هر حال یک عیدی یا هدیه به ما می‌داد. هم از لحاظ مالی عیدی‌های خوبی می‌داد و هم از لحاظ البسه ورزشی همیشه تکمیل بودیم و من در مدرسه با استوک های لیگ برتری بازی می‌کردم و سایز پایم با عمو سهراب با اینکه اختلاف سنی زیادی داشتیم یکی بود و همیشه به ما رسیدگی می‌کرد و از او ممنون هستم.

 

* چه روزهایی در سال 1400 برای خودت در برنامه داری؟ مثلا به ازدواج فکر می‌کنی؟

در مورد ازدواج که نه. چنین برنامه‌ای برای سال 1400 ندارم حالا شاید در سال‌های بعد برای این موضوع برنامه‌ریزی کنم چرا که من در زندگی همیشه با برنامه جلو می‌روم و هیچ وقت نخواستم چند پله را یک دفعه طی کنم و پله پله جلو می‌روم و خدا را شکر تا این مقطع پله‌هایی که در برنامه‌ام بوده را طی کردم و اهداف زیادی در پیش دارم و یک هدف بزرگ هم دارم که هر وقت به آن رسیدم اعلام می‌کنم چه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز