خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه تراکتور به قهر و جدایی عباس‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۹۹

باشگاه تراکتور به اخبار پیرامون عباس زاده و قهر و جدایی او واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته اخباری مبنی بر قهر محمد عباس زاده از تراکتور و جدایی او منتشر شد و ساعتی قبل یکی از رسانه‌ها مطلبی تحت عنوان فسخ قرارداد و جدایی او منتشر کرد. 

کریم جمالی، مدر رسانه‌ای باشگاه تراکتور در این خصوص اظهار داشت: درجریان بازی و هیجانات ناشی از آن ممکن است درون هر مجموعه ای دلخوری و جرو بحث شکل بگیرد که این امر طبیعی است ولی این مسایل که عنوان شده شایعه است و عباس زاده نه با کسی در تیم اختلاف دارد نه سعی دارد جدا شود. 

وی افزود: عباس زاده یکی از حرفه‌ای ترین و با اخلاق ترین بازیکنان مجموعه است و رفتارهای این چنینی اصلا از او بر نمی‌آید. او در تراکتور احیا شده و به روزهای اوج خودش رسیده و در اختیار مجموعه است و مثل سایر بازیکنان و اعضا هدفی جز کمک به تراکتور و موفقیت تیم ندارد. 

مدیر رسانه تراکتور در واکنش به فسخ قرارداد عباس زاده گفت: نمی‌دانم این مسایل از کجا بیرون آمده است. اولا که هیات فوتبال در حال حاضر تعطیل است و در روز تعطیل فعالیت نمی‌کند و اینکه بازیکن اگر در این شرایط فسخ کند با توجه به تمام شدن فصل نقل و انتقالات باید بیرون بنشیند و این کار عقلانی نیست. واقعا نمی دانم چرا این شایعات را مطرح می‌کنند. پیش از این هم در مورد دژاگه و شجاعی شایعه ساختند و حالا به سمت عباس زاده رفته‌اند و هدفشان ضربه زدن به تراکتور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز