خبرگزاری کار ایران

گفتگوی نوروزی با بهترین گزارشگر فوتبال در سال ۹۹ با انتخاب مردم

احمدی: نظر سرهنگ علیفر؟ من بهترین رای را با نظر مردم گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۹۴

محمدرضا احمدی در سال 99 با رای مردم به عنوان بهترین گزارشگر فوتبال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا احمدی، گزارشگر فوتبال که در سال گذشته با رای مردم به عنوان جایزه بهترین گزاشگر انتخاب شد و می‌گوید از انتقادات و شوخی‌هایی که معمولا با صحبت‌ها و اظهار نظر او می‌شود، دلخوری ندارد. مشروح گفتگوی نوروزی احمدی را می‌خوانید:

سال ۹۹ برای محمدرضا احمدی چگونه گذشت؟

سال ۹۹ به نظرم یک سال خیلی فوتبالی برای ما بود و خداراشکر به نظرم پرکار بودیم چون فشردگی مسابقات را داشتیم. تمام شدن مسابقات فصل قبل و آغاز فصل جدید لیگ برتر را داشتیم و فقط بدی آن هم این بود که المپیک لغو شد که امیدواریم امسال مثل مسابقات یورو بدون مشکل برگزار شود. بالاخره درگیر مسابقات داخلی و خارجی بودیم و از لحاظ کاری می‌توان گفت که وضعیت خوبی بود اما اتفاقات خیلی تلخی مانند از دست دادن آقایان میناوند و انصاریان را داشتیم. همینطور سایر عزیزانی که از میان ما رفتند، خیلی از کادر درمانی در خط مقدم مقابله با این ویروس جان خودشان را از دست دادند که آزار دهنده بود. بعد اقتصادی هم خودم به عنوان یک شهروند باید بگویم که خیلی مردم را اذیت کرد و شرایط خاصی را تجربه کردیم. به هر ترتیب این ساعات و روزها در حال گذر هستند و امیدوارم که ختم به خیر شود و سال ۱۴۰۰ برای مردم و همه خیلی خوب باشد.

چه پیشرفت‌هایی داشتید و چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟

خیلی تغییر خاصی شاید از لحاظ کاری برای من صورت نگرفت و همانطور مثل گذشته مجری و گزارشگر هستم، یکسری تغییراتی بود که به هر حال موجب شد یک تجربه جدیدی را داشته باشم که از برنامه گزارش ورزشی به برنامه فوتبال برتر رفتم و اجرای این برنامه به من سپرده شد، به نظرم انتقال از فوتبال خارجی به داخلی برای من بعد از چند سال یک مقدار تجربه جدید بود و اینکه امیدوارم مردم هم راضی باشند و همچنان به ما انرژی بدهند و همراهی کنند که به شخصه از آن‌ها سپاسگزارم.

با شوخی‌هایی که به عنوان یک گزارشگر با شما می‌شود ناراحت یا خوشحال می‌شوید؟

این شوخی‌ها هیچکدام آزاردهنده که نیست، به خصوص برای من که اگر اشتباهی در حین گزارش داشته باشم همه را یکباره می‌گویم و اگر متوجه اشتباه شوم خیلی سریع واکنش نشان می‌دهم. خیلی با برنامه ویدیو چک عبدالله روا می‌خندم مخصوصا بخشی که گزارش‌ها را پخش می‌کنند. فکر می‌کنم در سال ۹۹ یکبار من این اشتباه برایم اتفاق افتاد. فکر می‌کنم برای مرتضی آقاخان بود که در بازی استقلال و سایپا، او در حال گرم کردن بود و نام او را چند بار گفتم که وقتی به زمین آمد به اشتباه گفتم «بالاخره رضاخان به زمین آمد» هم عبدالله روا خیلی با این موضوع شوخی کرد، در فضای مجازی بازتاب داشت و هم خود مرتضی آقاخان با من تماسی داشت و به این موضوع خندید. فکر می‌کنم این تنها اتفاقی بود که خیلی مورد توجه قرار گرفت، شاید یک مقدار در جمله بندی‌ها طولانی می‌شود اشتباه صورت بگیرد که به نظرم طبیعی است اما اشتباهی که داشتم خیلی مورد توجه بود. اتفاق چندانی وجود نداشت که خدایی ناکرده موجب ناراحتی کسی باشد و از این بابت هم خوشحالم.

سرهنگ علیفر در اظهار نظری گفته بودند که از گزارش کردن احمدی خوشم نمی‌آید؛ نظر شما در این باره چیست، از این اظهار نظر ناراحت شدید؟

ایشان لطف دارند، هر کسی نظر خاص خودش را دارد و من فکر می‌کنم که بهترین هدیه و نظر را از مردم گرفتم. با نظر مردم و نظرسنجی که آرای مردم در آن وجود داشت عنوان بهترین گزارشگر را به دست آوردم و خیلی از خداوند از این بابت متشکرم که چنین مردم با معرفت و دوست‌داشتنی داریم که لطف‌شان را از من دریغ نکردند. از خانواده‌ام هم خیلی سپاسگزارم که در همه شرایط کنارم بودند و حمایتم کردند. همینطور همسرم که با توجه به پستی و بلندی‌هایی که در مسیرم وجود داشت همواره کنارم بوده و مایه دلگرمی من است. برای همه مردم خوب کشورم آرزوی موفقیت دارم.

امسال چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود؟

خیلی به نظرم امسال شرایط عجیب و غریب شده است، در سالی که لیورپول خودش در لیگ برتر انگلیس خوب نبود اما در چمپیونزلیگ خوب عمل کرد. در آن سمت هم بارسلونا حذف شده و یوونتوس دیگر نیست. به نظرم باز هم نباید از بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن نباید غافل شویم. تیم‌های خیلی خوبی هستند و فکر می‌کنم که امسال بایرن و منچسترسیتی به احتمال زیاد به فینال می‌رسند.

آرزو دارید کدام بازی را گزارش کنید؟

اگر با دید واقع بینانه به آن نگاه کنم، این است که با لطفی که شامل حال من شد، لطف خدا و اعتمادی که مدیران محترم شبکه سوم سیما در طی چند سال گذشته از من داشتند خداراشکر انواع بازی‌ها را گزارش کردم، چه بازی‌های داخلی که بیشتر دربی بوده و یا تقابل تیم‌های بالای جدولی باشد. همینطور در بازی‌های خارجی که طبیعتاً الکلاسیکو در رأس همه قرار می‌گیرد و فینال لیگ قهرمانان اروپا، جام‌های جهانی و یورو که همیشه درگیر این مسابقات بوده‌ام که به لطف خدا و اعتمادی که همیشه به من شده توانسته‌ام به این مهم دست پیدا کنم. قطعا دوست دارم یک بازی را گزارش کنم که در نهایت به شادی مردم کشورم منجر شود.

چه چیزی بهتر اینکه ایران به امید خدا بتواند به جام جهانی راه پیدا کند و چنین صحنه‌ای را گزارش کنم. به هر حال الان کار تیم ملی ما خیلی گره خورده است، میزبانی از ما گرفته شد و شاید با گزارش بازی‌های تیم ملی که در نهایت به صعود ایران در جام جهانی منجر می‌شود، آرزوی من باشد. خدایی ناکرده اگر قرار است یکسری اتفاقات بد بیفتد که تیم ملی نتواند جواز صعود را کسب کند، امیدوارم که من گزارشگر آن بازی نباشم.

برای سال جدید که آرزویی دارید؟

امیدوارم برای همه مردم کشورم اتفاقات خوب بیفتد، برای همه مردم آرزوی بهترین‌ها را دارم. برای همکاران خودم آرزوی سلامتی را دارم. خیلی به صورت ویژه از اعضای کادر درمان کشورمان و تمام کسانی که برای بیماران و مردم تلاش کردند و از جان خودشان گذشتند، تشکر می‌کنم و برای جوان‌هایی وارد عرصه گزارش می‌شوند آرزوی موفقیت داریم و به امید خدا که همیشه با انگیزه باشند و مطالعه کنند. برای عرضه مطالب جدید انرژی داشته باشند و خیلی زود به آنچه که لیاقتش را دارند، برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز