خبرگزاری کار ایران

مصلح: خوبی نویدکیا این است که در کار با او آرامش دارید/ برای صحبت در مورد قهرمانی سپاهان هنوز زود است/ امیدوارم 1400 برایم سال بهتری باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۷۲

مدافع تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط خودش و تیمش در سال گذشته و انتظاراتش از سال جدید صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شایان مصلح، مدافع تیم سپاهان سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و انواع و اقسام اتفاقات مختلف برایش رخ داده ولی خودش می‌گوید این اتفاقات را نباید به تقویم ربط داد و گله و شکایتی هم از مسائل رخ داده ندارد. گفتگوی نوروزی او را با ایلنا می‌خوانید:

* به نظر می‌رسد سال فوتبالی سختی را پشت سر گذاشته باشی. درست است؟

آدم اتفاقات خوب‌ و بد زندگیش را گردن سال و ماه نباید بیاندازد اما در کل سال خوبی نبود! اتفاقات فوتبالی که افتاد گاهی اذیتم کرد گاهی هم خوشحالم کرد. انشاءالله سال ۱۴۰۰ سال بهتری باشد.

 

* یک سری بدشانسی‌هایی توی این سال داشتی. مثل پخش ویدیویی که گفتی صحبت‌هات تقطیع شده بود و بعدش پنالتی‌‌های اشتباه که علیه تو و سپاهان گرفته شد. واقعا با این همه بدشانسی در یک سال چطور کنار آمدی؟

زندگی‌ بالا و پایین دارد، یک روز به اصطلاح روی آسمان‌هایی و یک روز کسی تحویلت نمی‌گیرد.باید یاد بگیریم توی سختی‌ها روحیه خودمان را حفظ کنیم و توی روزهای خوش‌ هم جوگیر نشویم و سریع به خودمان بیاییم و به خودمان یادآوری کنیم که همه چیز زود می‌گذرد! اتفاقات امسال من هم خوب‌ یا بد گذشت و باید به آینده فکر‌کنم.

 

* کار کردن با محرم نویدکیا چطور است؟

محرم نویدکیا آدم با شخصیتی است و کار کردن با او خوبیش این است که آرامش داری توی تیم حتی اگر از خیلی چیزا ناراحت باشی.

 

* امسال یک میهمان ناخونده به اسم کرونا داشتیم که کل سال درگیرش بودیم. تو هم یک مدت درگیر این بیماری شدی. چطور باید با کرونا کنار بیاییم و فکر می‌کنید چه زمانی از دستش راحت میشیم؟

امیدوارم زودتر از دستش خلاص شویم. من هم دوره‌ی بدی را با کرونا گذراندم و چند روزی درگیرش بودم. متاسفانه همه‌ی خانواده ها عزیز دور یا نزدیکی از دست دادند و امیدوارم زودتر آرامش به مردم دنیا و ایران برگردد.

 

* فکر می‌کنی امسال سپاهان قهرمان می‌شود؟

برای اینکه از الان بگوییم قهرمان می‌شویم یا نه زود است ولی امیدوارم به لطف خدا و اهل بیت و تلاش بچه ها این اتفاق بیافتد

 

* انتظارت از سال جدید چیست؟

اینکه سال ظهور آقا باشد.

 

* برنامه ات برای تعطیلات چیست؟

مشخص نیست، شاید به خاطر یک سری مسائل بروم ترکیه و شاید هم بروم گیلان خودمان

 

* و یک آرزو برای سال جدید؟

ظهور صاحبمان و سلامتی و بهبود اوضاع اقتصادی مردم کشورمان و در نهایت قهرمانی تیم‌مان سپاهان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز