خبرگزاری کار ایران

منصوریان: برای ستاره شدن باید تلاش بی‌وقفه داشته باشیم/ مس را خوب آنالیز کردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۸۸

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نقاط قوت و ضعف تیم را می‌دانیم، مهم است که فردا با کسب امتیاز به شهر اراک بازگردیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: هفته اولی است که در اراک مشغول کار هستم، در روزهای نخست حضورم در کنار تیم، مسابقه جام حذفی را پیش رو داشتیم که با تلاش و زحمات بازیکنان به سختی از سد هوادار عبور کردیم. بازی سختی را فردا داریم، تیم رفسنجان بسیار زحمت کشیده،  با فراز و نشیب  فراوان به همراه اراک به لیگ برتر راه یافته است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با آروزی موفقیت برای دو تیم بیان داشت: دو تیم جایگاه و شرایط خوبی در جدول دارند، تیم مس خریدهای خوبی که داشته و با امکاناتی مالی خوبی که در اختیار دارد، به جایگاه خوبی رسیده است و قطعا بازی فردا بازی راحتی نخواهد بود. با حریفی دیدار داریم که شروع خوبی نداشته اما به مرور به نقطه خوبی دست پیدا کرده است، در مدت زمانی که وقت داشتیم کل تیم را آنالیز کردیم، کم پیش می‌آید  که خودم تیمی را آنالیز کنم، اما به این نتیجه رسیدیم که بازی‌ سختی نیم فصل دوم است، تیم منسجمی است، نقاط قوت و ضعف تیم را می‌دانیم، مهم است که فردا با کسب امتیاز به شهر اراک بازگردیم.

او ادامه داد: بازیکنان باید باور داشته باشند که اگر تراکتور و پرسپولیس را شکست دادند زحمت کشیدند و اگر شکست خوردن به اندازه کافی زحمت نکشیدند، تیم آلومینیوم تیم پرستاره‌ای نیست، اما برای ستاره شدن باید تلاش بی وقفه داشته باشند. در انجام دستورات کادر فنی بازیکنان نهایت همکاری را دارند، هواداران بار مسئولیتم را بیشتر کردند، تیم باید به ثبات ایده‌آل برسند، تیم اراک بازیکنان   سرحالی دارد که با آمادگی کامل در تمرینات حضور می‌یابند.

منصوریان درباره نقل و انتقالات گفت: خریدهایی را انجام دادیم که با بودجه بخواند، اما دستمان برای خرید بازیکنان خوب بسته‌است، خط دفاع را تقویت کردیم، سه بازیکنان را خرید داشتیم، نیم نگاهی به اشکان داشتیم، تجربه فوتبالی، شخصیت و تاب‌ترین فوتبالیست دورگه که به تیم باشگاهی امد، شاخص‌های خوبی بود که باعث شد به این بازیکن نگاه داشته باشیم. تیم آلومینیوم سه سال باید برای ثبات بازی کند، و بعد از سه سال در اندیشه جایگاههای برتر باشد. در اراک کارخانجات زیاد داریم، شعور کارخانجات در زمان احداث رسیده که زمین بازی بسازند، استان مرکزی به تنهایی می‌تواند پذیرای تمام 16 تیم لیگ برتر باشد، در حالی که تهران چنین امکاناتی را ندارد.

سرمربی آلومینیوم اراک اضافه کرد: امکانات سخت‌افزاری فوق‌العاده در استان مرکزی وجود دارد، تمام تیم‌های لیگ برتر می‌توانند در یک روز در این شهر کمپ بزنند. دو بازیکنان زیر 20 سال شاید جذب کنیم، شاید علیرضا منظمی را به تیم اضافه کنم، عادت کردم با بازیکنانی که مغزشان از انرژی منفی پر نشده کار کنم، سعی داریم دست اندازی به جوانان خوبی کنیم.  از مجموعه مس تشکر می‌کنم، نهایت مهمان‌نوازی را به عمل آوردند.

منصوریان درخصوص غایبان تیمش برای این بازی گفت: ایران پویان و سیدحسینی را محروم داریم، مصدوم نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز