خبرگزاری کار ایران

جهانی: روی یک اتفاق خیلی ساده گل خوردیم/ از استقلال پیشنهاد داشتم ولی درست نبود جدا شوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۴۵۱

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و وضعیت خودش در نقل و انتقالات صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، میلادجهانی پس از شکست ذوب‌آهن مقابل پیکان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و دست ما بود اما یک اتفاق ساده تبدیل به گل شد. خیلی تلاش کردیم به گل برسیم اما بی ثمر بود.

هافبک ذوب‌آهن در خصوص اینکه صحبت‌هایی در مورد جداییش از این تیم وجود داشت اما در نهایت ماند و امروز هم خیلی پرتلاش کار کرد، گفت: ‌بله، برای تیم خودمان خیلی تلاش می‌کنیم. پیشنهاد هم بود اما درست نبود از ذوب آهن جدا شوم. همینطور که آمدیم تیم بد نتیجه گرفت باید باشیم و تیم را جمع کنیم. نفت را هم بعد از 6 سال ترک کردم. اینجا هم ماندم و امیدوارم سبب خیر برایم شود.

جهانی در مورد اینکه چه موانعی برای پیوستن به استقلال بر سر راهش وجود داشت، عنوان کرد: اول فصل می‌خواستم بروم نشد، در نیم‌فصل هم نشد. دوباره صحبت کرده بودند اما اتفاقی نیفتاد و من هم ماندنی نشدم. به باشگاه استقلال نرفتم که صحبت مبلغ باشد. در نهایت ذوب‌آهن را ترک نکردم و ماندم.

وی در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهن در سال 1400 وضعیت بهتری خواهد داشت، گفت: صددرصد، الان با ثبات و انگیزه بهتر کار می‌کنیم. دربازی اتفاقاتی می‌افتد و توپ وارد گل می‌شود. هرچقدر هم تلاش می‌کنید به گل نمی‌رسید. امروز هم چمن بلند بود و توپ گیر می‌کرد. نمی دانم چرا آن را کوتاه نکردند. امیدوارم در آینده روند بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز