خبرگزاری کار ایران

گزارش: آغاز و پایان استقلال ۹۹ با مجیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۰۳۸

آخرین مسابقه تیم استقلال در سال جاری امروز مقابل ماشین سازی با هدایت فرهاد مجیدی انجام می‌شود؛ سرمربی که آبی‌ها سال را با او آغاز کرده بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز به مصاف تیم ماشین سازی تبریز خواهد رفت. دیدار خارج از خانه آخرین مصاف آبی پوشان در سال جاری خواهد بود و با هدایت فرهاد مجیدی آنها امیدوار هستند با کسب این سه امتیاز کماکان در صف مدعیان عنوان قهرمانی باقی بمانند.

استقلال تهران برای سومین بازی در سومین بازگشت مجیدی با هدایت این سرمربی برابر تیم قعرنشین قرار می‌گیرد. استقلال که صدرنشینی را با تساوی مقابل مس رفسنجان در شروع نیم فصل دوم از دست داد، با حضور مجیدی فولاد را از پیش رو برداشته و در جام حذفی هم برابر پیکان به برتری دست یافت.

مجیدی پس از سوق دادن تیمش به دور یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به دنبال پایانی خوش برای سال پرماجرای خودش و استقلال خواهد بود. مجیدی پیش از اینکه بعد از استعفای محمود فکری بخواهد هدایت این تیم را برعهده بگیرد از ابتدای سال سرمربی آبی پوشان بود اما در شهریور ماه از سمت خود کناره گیری کرد.

به دنبال همه گیری ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر با تعویق چندماهه از تیرماه و هفته بیست دوم شروع شد که استقلال فعالیتش را با مجیدی مقابل سایپا آغاز کرد. البته پیش از مسابقه برابر سایپا، رقابت معوقه با فولاد انجام شد که این مسابقه دو بر یک به سود تیم جواد نکونام به پایان رسید. استقلال در این بازی به تساوی رسید، سپس مقابل پارس جنوبی به برتری رسید و مجددا برابر تراکتور بدون گل این بار متوقف شد. بعد از برتری مقابل صنعت نفت و تساوی با نساجی این بار استقلال سپاهان را شکست داد. تیم مدعی مجیدی در لیگ برتر برابر شهرخودرو و پیکان هم متوقف شدند و در نهایت آخرین مسابقه فصل را با برتری برابر شاهین شهرداری بوشهر به پایان رساندند.

بعد از بازی‌های لیگ برتر ایران نوبت به جام حذفی رسید. مجیدی شش روز بعد از پایان لیگ نوزدهم در نیمه نهایی جام حذفی باید تیمش را برای مصاف با پرسپولیس روانه میدان می‌کرد که این بازی با گلزنی محمد دانشگر در وقت‌های اضافه منجر به تکلیف تیم صعود کننده در ضربات پنالتی شد و این مجیدی جوان بود که تیمش را برابر یحیی گل محمدی به فینال روانه کرد. 

بعد از این مسابقه اما اخبار تلخ برای این سرمربی در جهت مذاکره با آندره آ استراماچونی برای بازگشت به ایران موجب شد تا او تصمیم بگیرد که تمایلی به همکاری نداشته باشد و در فاصله یک هفته مانده به فینال جام حذفی مقابل تراکتور از سمتش کناره‌گیری کند. مجیدی علیرغم اینکه چنین کاری را انجام داد اما در بازی فینال به عنوان سرمربی حاضر شد ولی به هر ترتیب این شوک روانی روی تیم او تاثیرگذار بود تا پیش از خداحافظی او از بازیکنان در ورزشگاه امام رضا (ع) ، جام قهرمانی به دستان تیم تحت هدایت ساکت الهامی برسد.

بعد از مجیدی نامجومطلق در آسیا تیم را به دور حذفی رساند اما به مراحل بالاتر نرفت، بعد از پایان ماموریت نامجومطلق، محمود فکری و دستیاران تمام استقلالی‌‌اش این مسئولیت را پذیرفتند اما تنها ۱۵ هفته در سمت خود. باقی ماندند تا مجیدی این بار در کمتر از ۶ ماه دوباره به نیمکت بازگردد. بازگشت مجیدی اکنون شانس بیشتری برای موفقیت استقلال ایجاد کرده است. طرفداران این تیم امیدوار هستند این بار با حضور زودتر او نسبت به دو فصل گذشته تیم در سه جام بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند و مجیدی مطمئنا از همین آخرین بازی سال تصمیم جدی دارد تا تیمش را قدم به قدم به این اهداف سوق بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز