خبرگزاری کار ایران

بمب‌های چوکا در لیگ یک(عکس)

چوکای تالش نیم فصل پر فراز و نشیبی را تجربه کرد و حالا لطیفی با جذب 5 بازیکن به دنبال شروع مقتدرانه مسابقات در نیم فصل دوم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، چوکای تالش که یکی از پرهوادارترین تیم های حاضر در مسابقات دسته اول فوتبال ایران به شمار می رود، نیم فصل اول را با پشت سر گذاشتن بدشانسی هایی که در طول مسابقات با آنها مواجه شده بود، با پیروزی خاتمه داد و حالا با تلاش مدیران باشگاه 5 بازیکن جدید برای حضور پرقدرت تر در نیم فصل دوم مسابقات به اردوی این تیم اضافه شده و امروز صبح هم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز شد تا خریدهای جدید مشکلی برای حضور در دیدار برابر خیبر خرم آباد نداشته باشند.

سین پاپی کاپیتان سابق سپاهان، سعید خردمند هافبک فصل گذشته آلومینیوم، آیدین قویدل گلر فصل گذشته اراکی ها، محمد شیخ الاسلالی که یکی از خریدهای منصوریان در ابتدای لیگ بیستم برای تراکتور بود و در نهایت امیررضا میرزایی بازیکن جوان و مستعد 21 ساله فصل گذشته نساجی مازندران، 5 بازیکنی هستند که طی روزهای اخیر به اردوی سبزپوشان تالشی اضافه شده اند و کارشان را زیر نظر  علی لطیفی آغاز کرده اند.

چوکا نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر را روز چهارشنبه 27 اسفندماه با دیدار برابر تیم سرسخت خیبرخرم آباد آغاز می کند و به دنبال جبران نتیجه دیدار رفت است که با سرمربیگری هادی شکوری مقابل این تیم با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

شاگردان علی لطیفی در پایان نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته اول با کسب 18 امتیاز رتبه پانزدهم را کسب کردند و این در شرایطی است که صدرنشین جدول فاصله ای 13 امتیازی دارند.

 

کد خبر : ۱۰۵۲۹۶۹