خبرگزاری کار ایران

اکبری: کمبود تجربه ما را اذیت کرد/ شانس با فولاد سیرجان یار بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۵۲

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خیلی از بازیکنان ما جوان بودند و حتی رنگ سکوی سومی را هم ندیده بودندو شاید این کم تجربگی در لحظاتی از بازی ما را اذیت کرد.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل فولاد سیرجان در فینال سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های امسال، اظهار داشت: در ابتدا کسب عنوان قهرمانی را به تیم سیرجان تبریک می‌گویم. آنها تلاش کردند و شانس هم با آنها یار بود. به شاگردان خودم هم بابت تلاشی که کردند خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: یک نکته را نباید فراموش کنیم و آن هم اینکه خیلی از بازیکنان ما جوان بودند و حتی رنگ سکوی سومی را هم ندیده بودندو شاید این کم تجربگی در لحظاتی از بازی ما را اذیت کرد. سیرجانی‌ها باتجربه بودند و چندین فینال را دیده بودند. شاگردانم زحمت کشیدند و به هر حال یک طرف والیبال برد و طرف دیگر آن هم شکست است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: پرونده لیگ امسال هم بسته شد و ما دوم شدیم. باید برای سال‌های آینده تلاش کنیم تا بهتر باشیم. بازیکنان جوان‌تر هم قطعاً در سال‌های آینده با تجربه بالاتری به میدان خواهند رفت. ضمن اینکه طرز تفکر آنها هم تغییر خواهد کرد.

اکبری با بیان اینکه امسال لیگ بسیار سنگینی داشتیم، عنوان کرد: هیچ تیمی از قبل برنده هیچ مسابقه‌ای نبود. کیفیت لیگ نسبت به گذشته خیلی بهتر بود و از این بابت باید از سازمان لیگ و فدراسیون تشکر کنم. برنامه‌ریزی مسابقات خوب بود؛ آنها با وجود کرونا تلاش کردند تا لیگ با کمترین ایراد و آسیب برگزار شود.

وی درمورد اعتراض‌هایش به داوری در بازی امروز، اظهار داشت: نمی‌خواهم شکست تیمم را گردن داور بیاندازم، اما اعتقاد دارم که داور در دو صحنه 100درصد اشتباه کرد. اشتباهاتش هم در امتیازهای حساسی رخ داد. ما انتظار بیشتری داشتیم، اما درمجموع تیم داوری تلاش کرد تا 4 ست بهترین قضاوت را داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درخصوص اینکه خیلی از کارشناسان تیمش را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانستند و شاگردانش گاهی خیلی عصبی رفتار می‌کردند، گفت: باید نکته‌ای را درمورد هزینه‌های مطرح کنم، چون افراد زیادی فشار آوردند و مدعی شدند که ما هزینه زیادی انجام داده‌ایم، اما قراردادها موجود است و همه می‌توانند آن را با برخی تیم‌ها که اصلاً به فینال هم نرسیدند مقایسه کنند. شک ندارم نسبت به سایر تیم‌هایی که به نیمه‌نهایی هم نرسیدند هزینه بیشتری نکردیم.

اکبری ادامه داد: شاگردان من جوان هستند. خیلی از آنها در گذشته بازی رده‌بندی را هم ندیده بودند، اما من از همه آنها راضی هستم، چون تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین نتیجه را کسب کنند، اما نشد. شانس با ما یار نبود، اما از نظر فنی شاگردانم کم کاری نکردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هواداران ارومیه از نتیجه‌ای که کسب کردید رضایت دارند یا خیر، اظهار داشت: من برای تیمم کار می‌کنم. هواداران را دوست دارم و مطمئن باشند که شاگردانم تمام تلاش خود را به کار گرفتند. اگر سوال حاشیه‌ای دیگری دارید بپرسید تا پاسخ دهم. آیا کسی است که دوست نداشته باشد قهرمان شود؟ سوالی که می‌پرسید حاشیه‌ای است. همه بدانند که شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی خیلی تلاش کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد اینکه آیا فصل آینده هم به کارش در این تیم ادامه خواهد داد یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز عرقم خشک نشده است؛ انشاءالله هرچه خیر است رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز