خبرگزاری کار ایران

صادقی: مقابل نساجی یک سایپای متفاوت مشاهده خواهید کرد/ برای پیروز قربانی آرزوی موفقیت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۹۷

سرمربی سایپا در مورد بازی مقابل نساجی در لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اظهار داشت: جا دارد در پایان سال برای مردم ایران آرزوی سلامتی داشته باشم و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود و به زندگی عادی برگردیم و در فوتبال هم بتوانیم دوباره تماشاگران را ببینیم چرا که حس و حال خوبی به مسابقات می‌دهند. سال قبل یادم است زمانی که به قائمهشر آمدیم تا با نساجی بازی کنیم تماشاگران زیادی در استادیوم بودند که شور و هیجان خاصی به بازی می‌دادند و طبیعتاً بازیکنان دوست دارند در چنین شرایطی بازی کنند.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم یک سایپای متفاوت نسبت به بازی جام حذفی خواهید دید و تمام تلاشمان این است که بازی خیلی خوبی انجام دهیم و سعی می‌کنیم از تجربیات به دست آمده در بازی قبلی استفاده کنیم. آنالیز خوبی روی بازی قبل داشتیم و امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم و مطمئناً کسانی که بازی را می‌بینند فردا یک بازی خیلی خوب از سمت دو تیم شاهد هستند و بچه‌های ما کاملاً از لحاظ ذهنی و جسمی آماده هستند.

سرمربی سایپا در مورد فعالیت این تیم در نقل و انتقالات گفت: خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل و مدیریت باشگاه توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و در این دیدار هم همراه ما هستند و نسبت به شرایط بازی به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی از آنها استفاده خواهیم کرد.

صادقی در توضیح دلیل جدایی پیروز قربانی از کادرفنی سایپا هم توضیح داد: در مورد این موضوع فقط به این جمله اکتفا می‌کنم که از تمام زحماتش در حدود 6 ماه همکاری تشکر می‌کنم و امیدوارم در مراحل بعدی کاری موفق باشد.

او در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر به نفع آنهاست یا نه، گفت: همانطور که ابتدا گفتم بودن تماشاگر در استادیوم حال و هوای خوبی ایجاد می‌کند و همه دوست دارند در حضور تماشاگر بازی کنند چرا که لذت دو چندانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز