خبرگزاری کار ایران

مهدی رحمتی و شهرخودرو: مذاکرات قاسمی نژاد با استقلال غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۷۳۸

باشگاه شهرخودرو و سرمربی این تیم نسبت به مذاکرات استقلال با امین قاسمی نژاد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امین قاسمی نژاد بعد از درخشش خود در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر مورد توجه برخی از باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفت.

محمود فکری سرمربی سابق استقلال برای تقویت خط حمله خود در نظر داشت که این مهاجم گلزن شهرخودرو را به خدمت بگیرد اما به نظر می‌رسید با برکناری وی این انتقال صورت نگیرد. اما فرهاد مجیدی  جانشین فکری در کنفرانس خبری بعد از دیدار با فولاد خوزستان اعلام کرد او نیز خواهان جذب این مهاجم است.

باشگاه شهرخودرو برای این انتقال خواهان پرداخت رضایت‌نامه قاسمی نژاد شد که با مخالفت مدیران استقلال رو به رو شد و همین موضوع، انتقال این مهاجم به استقلال را با چالش‌های جدی روبه‌رو کرد.

امین قاسمی نژاد که تحت قرارداد شهرخودرو است و یک سال و نیم دیگر با این باشگاه مشهدی قرارداد دارد روز گذشته به یک باره در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و با مددی مدیرعامل این باشگاه دیدار کرد که همین موضوع باعث دلخوری مهدی رحمتی و مدیران شهرخودرو شد.

استقلالی‌ها در حالی با قاسم نژاد دیدار داشتند که این بازیکن تحت قرارداد با باشگاه شهرخودرو است و مددی برای انتقال این بازیکن باید با این باشگاه مشهدی وارد مذاکره شود و همین موضوع واکنش شدید باشگاه مشهدی را در پی داشته و آنها مذاکرات قاسمی نژاد بازیکن این تیم را با استقلال غیر قانونی دانستند. مهدی رحمتی نیز که در چندین نوبت اعلام کرد به  بازیکنان خود نیاز دارد معتقد است  اگر چنانچه هر باشگاهی نیز بازیکن آنها را می‌خواهد باید با باشگاه نامه بزند و مذاکره کند.

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو به شدت از برخورد مهاجم خود گله مند است درحالی که این دلخوری تا پیش از این موضوع نیز وجود داشت. در جایی که در بازی با ذوب‌آهن و شهرخودرو در جام حذفی رحمتی بازوبند را از قاسمی نژاد گرفت و به میلاد فراهانی دروازه‌بان این تیم داد.

همین موضوع و همچنین مخالفت باشگاه استقلال با پرداخت رضایتنامه قاسمی‌نژاد مانع بزرگی را برای این انتقال به وجود آورد و باید نشست و دید چه اتفاقی در ۲ روز باقی مانده از فصل نقل و انتقالات زمستانی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز