خبرگزاری کار ایران

رابط: با قدرت به استقلال برمی‌‎گردم / حواشی می‌تواند یک بازیکن را نابود کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۶۸۶

بازیکن جوان تیم استقلال تهران پس از جلسه با احمد مددی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، فردین رابط پس از حضور در باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: به خاطر کارهای انتقالم به باشگاه نفت مسجد سلیمان آمده بودم و خداراشکر که به صورت یک نیم فصل آنجا می‌روم. از سرمربی تیمم اجازه گرفتم و امیدوارم که آنجا بروم که خوب بازی کنم و با قدرت به استقلال برگردم و کارم را اینجا ادامه بدهم.

رابط درباره اتفاقاتی که برای او در دربی امیدها ایجاد شد، گفت: قرار نبود من به تیم امیدها بروم اما به هر حال دوست داشتم که در دربی بازی کنم، دربی به هر حال دربی است و چه نونهالان باشد و چه بزرگسالان. در آن بازی عملکردم آنطور که فکر می‌کردم پیش نرفت، ضعیف کار کردم و ناراحت بودم که شیشه را شکستم و معذرت خواهی هم کردم و نظر کادرفنی درباره من عوض شد. ادامه دادم و بعد خواستم به صورت قطعی جدا شوم که باشگاه اجازه نداد. به بازیکنان توصیه دارم که درگیر حاشیه نشوند چرا که می‌تواند بازیکن را نبود کند.

تغییرات کادرفنی باعث شد از استقلال جدا شوی؟ او در این باره گفت: نه اصلا به کادرفنی ربط ندارد. من برای آقای فکری و کادرفنی ایشان احترام خاصی قائلم و اول فصل هم من نظرم نفت مسجد سلیمان بود و من با نظر آقای فکری در تیم ماندم. حواشی من را دور کرد و از آن ناراحتم، من سال گذشته هم با آقای مجیدی هم کار کردم ولی الان شرایط استقلال طوری است که جوانان احتمالش یک درصد است که بتوانند در استقلال بازی کنند. استقلال مهاجم دیگری جذب کرده و بازیکنی که قرضی جدا شود و جای دیگری بازی کند برای او بهتر است.

رابط خطاب به هواداران گفت: به امید خدا من به آنها قول می‌دهم که به نفت مسجد سلیمان می‌روم، عملکرد خوبی به اجرا می‌گذارم و با قدرت به استقلال برمی‌گردم و به کارم ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز