خبرگزاری کار ایران

محمدی: استقلال با حضور مجیدی احیا شد / دانشگر اگر خودش را کنترل نکند خیلی زود از فوتبال محو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۳۳

پیشکسوت استقلال از تصمیم فرهاد مجیدی در قبال مدافع خاطی این تیم حمایت کرد.

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درباره صعود تیم پیکان تهران از مرحله یک شانزهم نهایی جام حذفی گفت: استقلال در مجموع بازی خوبی ارائه کرد. تعویض‌ها باعث شد استقلال موقعیت‌هایی بدست بیاورد که عدم هماهنگی و نگرفتن تصمیم خوب باعث شد این فرصت‌ها از دست برود.  هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند، استقلال نشان داد که با آمدن مجیدی، دوباره احیاء شده و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته است.

او درباره تغییرات در استقلال با حضور فرهاد مجیدی گفت: فرهاد مجیدی و کادر فنی او می‌دانند هواداران چه چیزهایی برای گرفتن نتیجه می‌خواهند. آنها در راستای موج مثبت هواداران گام برمی‌دارند. مجیدی و کادر فنی استقلال دنبال بازی زیبا هستند و روی این مسئله تأکید دارند. 

پیشکسوت استقلال درباره کنار گذاشتن محمد دانشگر از سوی فرهاد مجیدی همینطور گفت: به نظر می‌رسد که مجیدی بهترین کار را انجام داد. پیراهن استقلال حرمت دارد و بازیکنی که آن را می‌پوشد، باید ارزش و قدرش را بداند. دانشگر باید به اعصاب خود مسلط باشد، او بازیکن خوبی است اما اگر نتواند اخلاق خود را کنترل کند و رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان دهد، مطمئناً خیلی زود از فوتبال محو می‌شود. رعایت اصول اخلاقی واجب‌تر از پیروزی است.

محمد محمدی درباره بازی پیش رو مقابل ماشین سازی همینطور گفت" با توجه به اینکه ماشین‌سازی در انتهای جدول است شاید بازی آسانی داشته باشیم اما اگر بازیکنان دچار غرور شوند و این تیم را دست کم بگیرند، به طور حتم عواقب بدی در انتظارشان خواهد بود. استقلال باید همه بازی‌ها برایش یک فینال باشد. به نظر می‌رسد که سخت‌ترین بازی آبی‌پوشان برابر ماشین‌سازی خواهد بود که در انتهای جدول است، انتحاری بازی می‌کند تا بتواند در لیگ برتر باقی بماند بنابراین نیاز است که کادر فنی، بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار کند و اجازه ندهد آنها به دلیل دو برد دچار غرور شده و خود را از پیش‌برنده بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز