خبرگزاری کار ایران

دیاباته طوری خودش را روی من انداخت که له شدم!

عیدی: حتی قایدی هم گفت پنالتی نبود / کمک داور گفت اگر پنالتی نباشد از فوتبال خداحافظی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۰۵

مدافع تیم پیکان درباره اتفاقات مسابقه مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر استقلال تهران صحبت کرد.

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا درباره اتفاقات مسابقه برای استقلال در جام حذفی گفت: همین ابتدا بگویم، اصلا پنالتی نبود. دوربینی که از تلویزیون نشان می‌داد طوری بود که انگار من روی دیاباته خطا کرده بودم. دیاباته طوری خودش را روی من انداخت که تمام بدنم لرزید! برای همین عصبانی بودم چون من قبل از او توپ را زدم و او خودش را روی من انداخت که داور پنالتی گرفت.

او ادامه داد: من اول فکر کردم که داور خطای او را گرفته که وقتی بلند شدم فهمیدم پنالتی است و واقعا از تصمیم حاج ملک هَنگ کردم! کارت قرمز به من نشان داد در حالیکه اصلا من خطا نکرده بودم. آن صحنه اگر واقعا پنالتی بود که من باید اخراج می‌شدم و کارت زردی نباید داده می‌شد. داور به دنبال نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود تا بخواهد درد ما را تسکین بدهد. آن پنالتی تمام بازی را تغییر داد.

مدافع پیکان درباره صحنه پنالتی بازی با استقلال گفت: کمک‌داور چهارم چطور آن صحنه را دید که پنالتی اعلام کرد؟ امیدوارم سیستم کمک‌داور ویدیویی‌ به فوتبال ما بیاید تا همه تیم‌های در جایگاه واقعی خود حضور داشته باشند. 

مجید عیدی درباره اینکه حسین پورامینی به نقل از دیاباته گفته بود آن صحنه پنالتی نبود، عنوان کرد: من با بازیکنان استقلال صحبت کردم، حتی خودشان هم می‌دانستند پنالتی نبود. من حتی به مهدی قایدی گفتم، خودش گفت که تو جلوتر بودی و پنالتی نبود. با هم صحبت کردم و خودشان هم می‌گفتند خطا نبود. داور خیلی بد اشتباه کرد.

او درباره تغییر کارت قرمز به کارت زرد گفت: واقعا خیلی دردآور بود، همان کارت قرمز دردش کمتر از این کارت زرد بود. امیدوارم کارشناسان هم به دنبال لایک و فالوور نباشند و صحنه‌های این شکلی را خوب بررسی کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود. 

عیدی درباره اشتباهات داوری در این فصل گفت: شرایط در نیم فصل دوم خیلی سخت است و بازی‌ها خیلی درگیرانه خواهد بود. ما در بازی با شهر خودرو مشهد پنالتی‌ درست‌مان را برگرداندند. اینطور اتفاقات آزاردهنده است. کمک داوران پشت دروازه باید به داوران کمک کنند. نقش آنها مهم است. جالب این است که کمک داور چهارم به من گفت که اگر آن صحنه پنالتی نباشد از فوتبال خداحافظی می‌کند و فکر می‌کنم الان که صحنه مشخص است من خطا نکردم دیگر بهانه‌ای نمی‌ماند.

بازیکن پیکان درباره مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان همینطور گفت: هدف ما مسابقات لیگ بوده و برای این بازی هم با تمام توان به زمین می‌رویم. مسابقات در نیم فصل دوم با حساسیت بالایی دنبال می‌شود و دنبال این هستیم که دست پر زمین را ترک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز