خبرگزاری کار ایران

حسینی: تیم ربیعی همه را به دردسر می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۶۷

بازیکن سپاهان اصفهان گفت: تیمی که ربیعی ساخته، همه را به دردسر می‌اندازد و برای این برد خوشحال هستیم.

به گزارش ایلنا، سپاهان در چارچوب جام حذفی سپاهان با نتیجه دو بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

در همین راستا محمدرضا حسینی بازیکن سپاهان درباره برتری سپاهان مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: خدا را بابت این برد شکر می‌کنم. به تمام عوامل باشگاه و هواداران تبریک می‌گویم؛ ان‌شاالله بردها ادامه‌دار باشد و جام قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

وی افزود: یک تیم با کیفیت، خوب و منسجم در دفاع و حمله را شکست دادیم؛ تیمی که ربیعی ساخته، همه را به دردسر می‌اندازد و برای این برد خوشحال هستیم. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم و حق ما هم برد بود ولی خودمان یک مقدار کارمان را سخت کردیم و استرس کشیدیم، اما در دقایق آخر پیروزی خوبی به دست آوردیم.

هافبک سپاهان در خصوص عقب‌نشینی تیمش و حملات زیاد مس عنوان کرد: وقتی می‌گویم یک تیم با کیفیت را بردیم، بخاطر همین مسائل است. از همان ابتدای بازی مس نشان داد آنالیز خوبی داشته و همین موضوع کارمان را سخت کرد ولی ما طبق برنامه به گل رسیدیم و خوب هم پیش رفتیم.

حسینی اضافه کرد: طبیعی بود عقب بکشیم چون پیش افتادیم، در خانه بازی می‌کردیم و جام حذفی بود. مس هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و بازیکنان خوبی داشتند. فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و بچه‌های ما هم تحلیل رفته بودند، اما با این وجود می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه برنده شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز