خبرگزاری کار ایران

پاشایی: شخصیت بزرگ استقلال به بازیکنان‌مان انگیزه می‌دهد / بنزین سبز را به فوتبال ایران تزریق می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۵۲

مربی تیم پیکان در نشست خبری بازی برابر استقلا تهران درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی، مربی تیم پیکان تهران درباره بازی برابر استقلال تهران اظهار داشت: در مورد بازی فردا عرض کنم که فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه ممکن به تیم پیکان خورده استقلال با شخصیت و قابل اخترام است. یک بازی سختی را پیش رو داریم ولی با توجه به زمان کمی که داشتیم روی نقاط وت و ضعف حریف کار کردیم. استقلال آنقدر شخصیت بزرگی دارد که می‌تواند به بازیکنان ما انگیزه بازی بدهد. امیدواریم با تمریناتی که داشتیم با یک نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.

اولویت پیکان جام حذفی نیست، پاشایی با بیان این جمله گفت: قطعا همینطور است. اولویت تیم ما برای لیگ برتر است و ما باید تمام سعی و تلاشمان را بکنیم که بهترین رتبه را در جدول کسب کنیم. انگیزه خاصی هم برای جام حذفی داریم و تمام تلاشمان این است که بازی به بازی پیش برویم.

مربی تیم پیکان درباره تغییرات در کادرفنی استقلال گفت: من نمی‌توانم درباره تفاوت بین دو سرمربی صحبت کنم. آنها تصمیم گرفتند آقای فکری تغییر کند. هر دو سرمربی از بزرگان استقلال هستند و امیدوارم هر کسی اینجا کار می‌کند موفق باشد.

پاشایی در پاسخ به این سوال که آیا از نقل و انتقالات رضایت دارد یا خیر گفت: یک جنگ نابرابری در نقل و انتقالات وجود دارد. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم در لیگ برتر ستاره جذب کنیم و بازیکنان لیگ یکی را در نظر داشتیم که پای عقد قرارداد هم نتوانستیم به توافق برسیم. باید به دنبال بازیکن سازی باشیم و خودمان سعی داریم از بنزین سبز بازیکنان جوان به فوتبال ایران تزریق کنیم و سال‌های آینده هم باشگاه های بزرگ بتوانند از این بازیکنان استفاده کنند.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان همینطور گفت: هم برابر شهرخودرو و هم نفت آبادان 9 بازیکن آکادمی استفاده کردیم و جای خوشحالی و افتخار است که این کار را می‌کنیم. ما البته مجبور هستیم و باید به احترام آقای تارتار فوتبال ایران افتخار کند. ما در گذشته سرمربیانی مثل آقای پیروانی داشتیم و ما در این چند سال اخیر که بازیکنان در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند با قراردادهای کمک آمدند و اکنون از ستاره‌های فوتبال ما هستند. جوان ترین تیم لیگ ایران هم هستیم و امیدوارم فوتبال ایران به باشگاه پیکان و آقای تارتار به اندازه ارزش شان ارزش قائل شوند و با افتخار با این بازیکنان جوان آماده بازی هستیم.

پاشایی درباره اینکه تمایل دارد بازی در وقت‌های معمولی تمام شود یا خیر گفت: امیدواریم که به 120 دقیقه نکشد و بازی در 90 دقیقه به نفع ما رقم بخورد. بازی نزدیک داریم و نباید از طول کشیدن بازی ضربه بخوریم.

او با اشاره به اتفاقات داوری در بازی گذشته هم عنوان کرد: ما وقعا یک تیم مظلوم هستیم، با احترام زیاد به تمام داوران که می‌دانیم کوچکترین مشکلی ندارند، داور پنالتی گرفت و صحنه را خیلی خوب دید اما داور کنار دروازه آقای بای با اینکه روی صحنه مسلط بود آن اشتباه عجیب را مرتکب شد و خطا را بیرون محوطه دید. کوچکترین تصمیم در بازی روی بازیکنان ما اثرگذار است. اگر همان پنالتی گل می شد به نظرم در نیمه دوم جریان بازی تغییر می کرد. 

پاشایی همینطور درباره تعویض محمد نادری در دقیقه 60 بازی برابر شهرخودرو گفت: هر بازیکن روز خوب و بد دارد، محمدی از لحاظ تمرکز در بازی قبلی بهم ریخت و آقای تارتار هم ترجیح داد که او را تعویض کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز