خبرگزاری کار ایران

رسمی: پایان کار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان بعد از یورو 2020

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۶۶۱

دوران حضور یواخیم لوو در تیم ملی آلمان پس از رقابت های یورو 2020 در تابستان 2021 به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، وب سایت فدراسیون فوتبال آلمان، در خبری نوشت یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان بعد از مسابقات یورو 2020 از هدایت این تیم کناره گیری خواهد کرد.

یواخیم لوو در این خصوص گفت:

این اقدام را با تمام آگاهی، غرور و قدردانی انجام می دهم اما با توجه به مسابقات پیش روی ما در جام ملت های اروپا، هنوز هم انگیزه های بالایی دارم. حس غرور دارم زیرا حضور در تیم ملی آلمان برای من بسیار ویژه است و باعث افتخارم است که توانسته ام حدود 17 سال با بهترین فوتبالیست های آلمانی کار کنم و باعث پیشرفت شان شوم. طی این مدت، پیروزی های بزرگی کسب کردیم و شکست های دردناکی متحمل شدیم اما مهم تر از آن لحظات جادویی بود که تجربه اش کردیم، مثل قهرمانی در جام جهانی 2014. همیشه ممنون فدراسیون فوتبال آلمان خواهم بود که همیشه یک محیط کاری عالی برایم فراهم کردند. 

وی افزود:

هنوز احساس انرژی و انگیزه بالایی دارم. تمام تلاشم را می کنم تا با کسب موفقیت هواداران تیم ملی آلمان را خوشحال کنم. 

 یواخیم لوو تا پایان جام جهانی 2022 با تیم ملی آلمان قرارداد داشت اما او خودش درخواست کرده که قراردادش با تیم ملی آلمان در تابستان پیش رو فسخ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز