خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده:از اعتماد هیات رئیسه تشکر می‌کنم/ اولویت اول ما صعود به جام جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۱۷۵

دبیر کل جدید فدراسیون فوتبال گفت: همه اهالی فوتبال باید کمک کنند تا اتفاقی خوب رخ دهد و اولویت اول ما هم صعود تیم ملی به جام جهانی است.

به گزارش ایلنا،منصور قنبرزاده بعد از انتخابش به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به خاطر اعتماد به بنده تشکر می‌کنم.

وی افزود: همه اهالی فوتبال باید کمک کنند تا اتفاقی خوب رخ دهد و اولویت اول ما هم صعود تیم ملی به جام جهانی است. از تمام مسئولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، مجلس محترم شورای اسلامی و دولت محترم تشکر کرده و امیدوارم با حمایت آنها پروژه‌های ملی ما پیش برود. آنها باید کمک کنند اتفاق خوبی که اولویت تمام اول کشور است و صعود تیم ملی به جام جهانی رقم بخورد. 

وی درباره اینکه آیا به عنوان دبیرکل فدراسیون معرفی شده یا سرپرست دبیرکلی، ادامه داد: هنوز خودم هم نمی‌دانم.

وی درباره برنامه‌هایش برای پرداخت حقوق کارمندان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: باید این مسائل بررسی شود و من اطلاع دقیقی ندارم که چه مقدار از حقوق کارمندان عقب افتاده. اگر بخواهم اظهارنظر کنم دقیق نیست و ابتدا باید دید منابع مالی چگونه خواهد بود. هر بدهی هم داریم همه باید پای کار بمانیم و من باید به کاری که برعهده‌ام قرار گرفته عمل کنم.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: اولویت‌هایی درنظر گرفتم که هیأت رئیسه آنها را تدوین کرده، این اولویت‌ها در برنامه‌های عزیزی خادم هم قرار گرفته. من در هر جایی کار کردم همیشه رعایت قانون، ضوابط و مقررات و همگام با حرکت کردن با سیاست‌ها را درنظر داشته و فدراسیون فوتبال را در حوزه‌ای که مسئولیت دارم ریل‌گذاری کنم تا بتوانیم تمام مسائل را شفاف جلو ببریم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: تمام مسائل مالی و اداری فدراسیون فوتبال باید کاملاً شفاف، شفاف و شفاف باشد. اعتقاد دارم این فدراسیون برای کل جامعه و 80 و اندی میلیون ملت شریف ماست. ما صرفاً امانتدار هستیم و وظیفه داریم این امانت را خوب نگه داریم. باید در کنار آن همیشه پاسخگو باشیم. پاسخگویی نسبت به مسائلی که مرتبط با ذینفعان است در دستورکار ما خواهد بود. 

وی ادامه داد: از مهدی نبی تشکر می‌کنم و بنای ما تعامل و دوستی است. قول و تعهد می‌دهم که از تمام حواشی دوری کنیم

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز