خبرگزاری کار ایران

عباسی: 6 سرمربی گزینه هدایت آلومینیوم اراک هستند / شکایت از خطیبی را پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۸۹

مدیرعامل آلومینیوم اراک اعلام کرد به دلیل پیگیری شکایت از رسول خطیبی به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید عباسی، مدیرعامل آلومیینوم اراک در جمع خبرنگاران پس از حضور در فدراسیون فوتبال گفت: یکی از کمیته‌ها کاری داشتم و قرار بود آقای عزیزی خادم را هم ببینم که به همین دلیل در فدراسیون فوتبال حاضر شدم. به دنبال سرمربی هستیم تا هر چه سریعتر این خلا را پر کنیم و یک نفری که دارای پتانسیل خیلی خوبی است را انتخاب می‌کنیم تا به تیم ملحق شود. 

او درباره انتخاب سرمربی اضافه کرد: درخصوص شرایط سرمربیان که به راحتی جدا می شوند و تیم‌‌ها دچار بحران می‌شوند را در کمیته‌‍‌ها مطرح کردیم که قوانین به نوعی تصحیح شود و به راحتی تغییر تحولات یک تیم را دچار حادثه می‌کند و تمام ناراحتی را برای مردم به دنبال دارد. امروز برای ادامه طرح شکایت حاضر شدم و شرایط کلی را می‌گویم تا سایر تیم‌ها اینچنین آسیب نبینند. نگاه‌شان باید این باشد که مردم دلخوشی‌شان تیم است و حتما پیگیری خواهیم کرد. شرایط به امید خدا دوباره به شرایط قبل برمی‌گردد و درخصوص انتخاب سرمربی هم مطمئن باشید که در روزهای اوج قرار می‌گیریم.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا در قرارداد رسول خطیبی بندی برای جدایی از آلومینیوم وجود داشته یا خیر گفت: لطمه زدن جدایی ایشان، آثارش را می‌بینید و در هیات مدیره هم باید زودتر از این تصمیم می‌گرفتیم. به هیات مدیره هم گفتم که این جابجایی باید سریعتر انجام شود و اتفاق سنگینی نیفتاده اما ما لطمه‌های سنگینی دیدیم. قبل از اینکه وارد جلسه هیات رئیسه امروز شویم درخواستم این بود که قراردادهای فوتبالی به رویت یک کمیته‌ای برسد تا تیم‌ها به دلیل تغییرات سرمربی و ارکانش صدمه نبینند. به هر حال وقتی یک سرمربی جدا می‌شود دستیاران او هم به دنبال جدایی هستند. ما آسیب دیدگی از این مسائل را در بازی با سپاهان لمس کردیم و مقصر ما نیستیم، این وجدان کاری دوستان است که به راحتی به خودشان اجازه می‌دهند به این شکل جدا شوند و تیم را سردرگم کنند.

مدیرعامل باشگاه درباره تغییرات در هیات مدیره باشگاه گفت: رئیس هیات مدیره به دلیل درگیری درباره انتخابات اخیر سرشان خیلی شلوغ می شود. جناب اکرمی که مرد بسیار دوست داشتنی هستند که در کنار تیم بودند و درباره سایر اعضا هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. ما جلساتی داشتیم و صحبت‌هایی شد اما ادامه این قضیه منوط به انتخاب خود دوستان است. 

عباسی درباره گزینه‌های هدایت تیم آلومینیوم اراک گفت: در بحث گزینه‌ها شاید بیشتر از  5- 6 گزینه مطرح شد و کمیته فنی باشگاه این به بحث گذاشته شد که در حال حاضر کدام سرمربی می‌تواند کمک کند. الان روی شرایط خاص تصمیم گیری‌ می‌کنیم که دو بازی اخیر در جام حذفی و آخرین بازی سال جاری در لیگ برتر را به سلامتی پشت سر بگذاریم و وارد اردو شویم که شرایط را به امید خدا با تغییر تحول جهت جذب بازیکنان داریم تا به شرایط ایده آلی که هواداران می‌خواهند برسیم. حضور ما آنجا تنها برای دلگرمی مردم بوده و شرایطمان خوب است. باخت وجود دارد و تیم‌های بزرگتری بودند که اخیرا دچار بحران شدند و این در فوتبال طبیعی است. آنچه تاسف بار است، عوامل و عللی است که به جد پشت آن هستیم.

مدیرعامل آلومینیوم درباره شایعات پیرامون بازیکنان گفت: به هیچ عنوان به هیچ بازیکنی اجازه جدایی نمی‌دهیم تا سرمربی جدید معرفی شود. امیدواریم که بازیکنانی به مراتب بهتر از بازیکنانی که پس از جدایی خطیبی جدا شدند به ما اضافه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز