خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: اختلاف ما با آلومینیوم 6 گل نبود و خوش شانس بودیم/ قصد جدایی از سپاهان را نداشتم/ در تمرینات روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۹۰۴

مهاجم سپاهان در مورد برتری مقابل آلومینیوم و ماجرای پیوستنش به نساجی صحبت کرد.

محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل سپاهان مقابل آلومینیوم اظهار داشت: خوشحالم که بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به این برد برسیم و هواداران را خوشحال کنیم. این را هم بگویم که آلومینیوم تیم خوب و قابل احترامی است و همانطور که آقای نویدکیا گفت چنین بردهایی از اتفاقات نادر فوتبال است و می‌توان گفت ما خوش شانس هم بودیم و شاید اختلاف گل ما با آلومینیوم این تعداد گل نبود. به هر جهت از موقعیت‌ها خوب استفاده کردیم و به برتری رسیدیم.

وی در مورد گلزنی در این دیدار خصوصاً گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند گفت: در مورد گلزنی باید بگویم واقعاً در سپاهان برای کسی فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند. به جز سجاد شهباززاده که حالا در کورس آقای گلی است و شرایطش فرق می‌کند برای همه ما مهم نتیجه گرفتن سپاهان است و حالا یک نفر زحمات بقیه بازیکنان را به بار می‌نشاند. در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساندم هم باید بگویم این مدل ضربات را در تمرینات روی آن کار می‌کنیم و حالا قسمت شد این ضربه وارد دروازه شد.

مهاجم سپاهان در مورد 2 پاس گلی که در این دیدار داد هم توضیح داد: همانطور که گفتم در سپاهان اهمیتی ندارد چه کسی گل می‌زند و بارها دیدید که بازیکنان ما موقعیت های خوب را هم پاس می‌دهند و خود من هم هربار ببینم بازیکنی در موقعیت بهتر از من قرار دارد حتماً به او پاس می‌دهم. من هم در 2 پاس گلی که به محبی و شهباززاده دادم آنها را در موقعیت بهتری دیدم و خدا را شکر می کنم که در این بازی مثمرثمر واقع شدم و سهم کوچکی در برد تیمم داشتم.


خلعتبری در رابطه با شادی پس از گل محبی و حرکت خطرناکی که انجام داد، گفت: این اتفاقات در جریان بازی طبیعی است ولی من حواسم به محبی بود و مراقب بودم برای او اتفاقی رخ ندهد و جایی برای نگرانی وجود نداشت. جا دارد به محمد هم بابت گل خوبی که به ثمر رساند تبریک بگویم. او بازیکن خوب و آینده داری است.

وی در رابطه با صحبت‌هایی که در مورد مشکوک بودن بازی از سوی سرمربی آلومینیوم مطرح شده هم خاطرنشان کرد: من نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم و خود سرمربی محترم آلومینیوم باید در مورد صحبت‌هایش توضیح دهد که بر چه اساسی چنین ادعایی انجام داده است ولی این مسائل نباید بازی خوب سپاهان و کار خوب ما را زیر سوال ببرد. ما زحمت زیادی برای به دست آوردن این پیروزی کشیدیم و گل ها و کارهایی که انجام دادیم تمرین شده بود و این صحبت ها زحمات ما را زیر سوال می‌برد و مطرح کردن چنین مسائلی در فوتبال درست نیست.

مهاجم سپاهان با اشاره به دیدار مقابل مس رفسنجان در جام حذفی هم توضیح داد: ما تا روز بعد از بازی اجازه داشتیم بابت برد آلومینیوم خوشحال باشیم و از الان به بعد فقط وظیفه داریم به فکر بازی جام حذفی مقابل مس رفسنجان باشیم و بعد از آن هم بازی سختی با تراکتور داریم که امیدوارم در این دو بازی بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و سال را با این دو پیروزی به پایان برسانیم.

خلعتبری در مورد ماجرای پیوستنش به نساجی هم توضیح داد: من تمایلی برای جدایی از سپاهان نداشتم و پیشنهادی از نساجی به من رسید که در مورد آن با محرم نویدکیا صحبت کردم و تصمیم بر این شد که در خدمت سپاهان بمانم. سپاهان خانه من است و سال‌های خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم و امیدوارم بتوانم با این تیم به موفقیت برسم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز