خبرگزاری کار ایران

کاشت نهال به یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۸۱

کلهری شهردار منطقه به همراه قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی با حضور در مجموعه ورزشی شهید شفیع پوربه یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند دو اصله نهال غرس کرد.

به گزارش ایلناروابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه  با اشاره به اهمیت درختکاری و توسعه فضاهای سبز، گفت: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه فضای سبز باید بعنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود و افراد جامعه نسبت به این مهم اقدام نمایند.

کلهری در پایان خاطرنشان ساخت: بی شک توسعه درختکاری و فضاهای سبز نیازمند مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری آن می‌باشد، که از تمامی شهروندان عزیز درخواست داریم شهرداری را در این اصل مهم یاری رسانند.

مراسم روز درختکاری با حضور  داننده مشاور عالی شهردار منطقه۵، جودکی معاون فنی و عمران و شریفی پور معاون توسعه منابع انسانی ،سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش و موسوی مدیر اداره ورزش منطقه، شفیعی مدیر اداره ورزش بانوان ،رحمانی شهر دار ناحیه و قهرمانان و‌پیشکسوتان ورزشی  علی خسروی؛ سعید عزیزیان ، بهزاد داداش زاده ، بهنام ابوالقاسم پور ، اسماعیل حلالی، علیرضا محمد ، مهدی امیر آبادی ، محمد مومنی ، امیر آقاجانی برگزار شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز