خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم مدیرعامل را پیدا کنیم

آقایی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم / آلومینیوم را رها نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۵۶۷

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک درباره شکست برابر سپاهان اصفهان و وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

میثم آقایی، کاپیتان تیم آلومینیوم اراک در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست روز گذشته برابر سپاهان اظهار داشت: هیچ حرفی نمی‌توان درمورد بازی گفت و نتیجه مسابقه طوری بود که ما فقط شرمنده هواداران شدیم. از طرف بازیکنان از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که در آینده این نتیجه را جبران کنیم. بعد از رفتن آقای خطیبی، شرایط تیم به هیچ عنوان شرایط خوبی نبود و ما تلاش کردیم که شرایط را مهیا کنیم که روحیه را برگردانیم تا روند رو به رشدمان را ادامه بدهیم. مقابل نساجی خوب کار کردیم و یک تساوی به دست آوردیم اما هیچ کس فکر نمی‌کرد که دیروز چنین اتفاقی برای ما بیفتد. شب قبل از بازی یکسری مسائل مطرح شد.

آقایی درباره اتفاقات پیش از بازی با سپاهان که محمود خرمزی هم در کنفرانس خبری به آن اشاره کرده بود، گفت: شیطنت این است که شرایط به هیچ عنوان مهیا نیست. نمی‌دانم که هیات مدیره و مدیرعامل چه مشکلی با هم دارند. آقای مدیرعامل جواب من که کاپیتان هستم را هم نمی‌دهد. مشکلات زیادی در تیم است که می‌خواهیم در گفتگو با ایشان آن را حل و فصل کنیم اما نمی‌توانیم ایشان را پیدا کنیم. مشکلات این است که 10 روز دیگر نقل و انتقالات تمام می‌شود اما نمی‌دانم برنامه به چه صورت است.

کاپیتان آلومینیوم اراک درباره مشکلات این تیم اضافه کرد: اصلا مشخص نیست وضعیت کادرفنی به چه شکل خواهد بود. اگر قرار است با آقای عبدی و خرمزی ادامه بدهند به آنها فرصت بدهند و با قدرت به کارشان ادامه بدهند، اینکه همه را در آب نمک گذاشته‌اند اصلا درست نیست. من به عنوان کاپیتان از یک عده بازیکنان گله دارم، اگر پیشنهاد دارند، بروند. باشگاه روی آنها سرمایه گذاری کرده است و امیدواریم که بدرخشند اما هیچ تیمی در جهان نیست که بازیکنی با یک تیم قرارداد داشته باشد اما فکرش جای دیگر باشد. اینکه به هر قیمتی بخواهند از تیم جدا شوند باشگاه، مردم شهر و هواداران چه می‌شوند؟ مشکل تیم ما این‌هاست و کسی نیست که به آنها رسیدگی کند.

مدافع تیم آلومینیوم درباره اینکه شائبه کم‌کاری بازیکنان مقابل سپاهان مطرح شده بود، گفت: آقای خرمزی شاید در عصبانیت برای کنفرانس خبری چیزی گفته باشند اما واقعا دیروز کسی دوست نداشت که بازنده باشیم. تیم ما از سپاهان چیزی کم نداشت و روی اشتباهات گل خوردیم. اخراج محمد ایرانپوریان کار را سخت کرد و شما مقابل یکی از تیم‌های خوب ایران نمی‌توانید اشتباه کنید. ما تاوان اشتباهات و بی تجربه بودن‌مان را دادیم. که متاسفانه نتیجه آنچه نباید می‌شد، شد. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد که کم‌کاری کند و چنین چیزی دور از اخلاق است. من خودم به عنوان کاپیتان این است که به وضعیت بازیکنان رسیدگی کند و اگر یک بازیکن پیشنهاد دارد به نوعی مانع پیشرفت آن نشوند اما از طرفی هم بازیکن باید بداند که باشگاه روی آن سرمایه‌گذاری کرده است و قرارداد دارد که باید به آن پایبند باشد و حرفه‌ای رفتار کنند.

میثم آقایی درباره شایعات پیرامون واگذاری امتیاز باشگاه به بخش خصوصی گفت: ما در نیم فصل اول یکی از پدیده‌های لیگ برتر بودیم و همه بازیکنان ما بدون شک پیشنهاد دارند اما از هیات مدیره، رئیس کارخانه، استاندار و مسئولان می‌خواهم که اگر قرار است تغییر و تحولی انجام شود هر چه زودتر عملی شود. یک شهر دلخوش نتایج آلومینیوم است و بعد از 18 سال حضور در لیگ برتر نباید به این سادگی با خوشحالی مردم اراک رفتار کنند. بی معرفتی است که تیم آلومینیوم را واگذار کنند. مگر کارخانه آلومینیوم اراک پول کمی دارد؟ من بعید می‌دانم که واگذاری به بخش خصوصی صحت داشته باشد چون آلومینیوم در خاورمیانه یک برند است و خصوصی سازی دردسرهای زیادی دارد که الان هم زمان آن نیست. حق مردم اراک این نیست که به راحتی خوشحالی‌شان از دست برود و تلاش زیادی برای حضور در لیگ برتر داشتیم که نباید خیلی راحت زحمات را هدر بدهند و تیم را رها کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز