خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: خطیبی گفت بمان و به تیم کمک کن/ انتشار تصویر رای حاج صفی کار غیر اخلاقی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۶۹

مدافع تیم تراکتور در مورد تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

میلاد فخرالدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و فکر می‌کرد عملکرد خوبی در زمین داشتیم و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم ولی نتوانستم از آنها استفاده کنیم‌. ما شایسته برد در این بازی بودیم ولی بازهم خدا را شکر در دقایق آخر به گل تساوی رسیدیم و گرفتن یک امتیاز در مسجدسلیمان در این شرایط فکر نمی‌کنم کار کمی باشد.

وی در مورد گلی که تراکتور روی اشتباه فردی دریافت کرد گفت: در فوتبال این موارد طبیعی است و تا اشتباهی صورت نگیرد گلی رد و بدل نمی‌شود و همه بازیکنان اشتباه می‌کنند. همیشه هم چه در گل زده و چه در گل خورده همه بازیکنان نقش دارند و نمی‌شود یک نفر را مقصر دانست. به هر صورت ما برخلاف جریان بازی گل خوردیم و موقعیتی به آن صورت به حریف ندادیم.

مدافع تراکتور در مورد همکاری با رسول خطیبی توضیح داد: آقای خطیبی از مربیان خوب فوتبال ماست و این را در تیم‌های مختلف نشان داده و تراکتور هم خانه ایشان است و ما می‌آییم و می‌رویم ولی تراکتور متعلق به خطیبی و امثال ایشان است. تیم تغییراتی داشته و فرصت کافی برای جا افتادن این تغییرات بین بازیکنان وجود نداشته ولی قول می‌دهم به مرور زمان بهتر خواهیم شد.

فخرالدینی در مورد ماجرای جدایی‌اش از تراکتور هم گفت: من به دلیل مشکلات خانوادگی و فرزندانم سختم بود در تبریز بمانم و برای همین درخواست جدایی دادم ولی رسول خطیبی به من گفت سری قبل تا آمدم تو رفتی ولی حالا بمان و کمک کن و من هم گفتم چشم. حضور در تراکتور برای هر بازیکنی افتخار است و اگر هم میخواستم جدا شوم همانطور که گفتم به خاطر مشکلات خانوادگی بود.

وی در رابطه با اتفاقی که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای حاج صفی افتاد و در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت هم توضیح داد: واقعا دلیل این رفتارها را متوجه نمی شوم، انتشار تصاویر رای احسان حاج صفی کار غیر اخلاقی بود و این را هم بگویم که انتخابات اسمش رویش است و هرکس هر طور که فکر می‌کند درست است در آن شرکت می‌کند. حاج صفی سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده و درست نیست با او اینطور برخورد شود. هرچند این افراد هواداران واقعی فوتبال نیستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز