خبرگزاری کار ایران

قربانی: دروغگو نیستم/ زوم کردن روی حاج صفی دردی از ما دوا نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۷۶

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: به هر حال حاج صفی هم فوتبالیست است و حق رای داشت و براساس چیزی که در ذهنش بود رای داده است.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از سد سایپا عبور کرد.

بعد از این بازی پیروز قربانی مربی فوتبال سایپا در خصوص شرایط مالی تیمش اظهار داشت: نسبت به مبلغی که باید تا نیم فصل پرداخت می‌شد کمی عقب هستند، اما نظم مالی خوبی دارند. به نظر من میزان باشگاه تاکنون هرچه که لازم بوده در حد توان خود فراهم کرده اند.

او درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و عدم انتخاب علی کریمی، عنوان کرد: در آن سطح از انتخابات اتفاقاتی رخ می‌دهد که طبیعی است. نمی‌توان گفت مهندسی، اما لابی‌گری از نوع مثبتش انجام می شود. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد برای فوتبال ایران خیر باشد.

مربی سایپا در رابطه اینکه حاج‌صفی گفته بود به کریمی رای داده و سپس مشخص شد که به شخص دیگری رای داده است، گفت: درخصوص این موضوع اظهارنظر نکنم بهتر است. به هر حال حاج صفی هم فوتبالیست است و حق رای داشت و براساس چیزی که در ذهنش بود رای داده است. واقعاً در جریان ریز مطالب نیستم، اما زوم کردن روی برخی از موضوعات دردی از ما دوا نمی کند.

قربانی درباره چرایی عدم حضورش روی نیمکت سایپا، تصریح کرد: تیم مان خوب بازی کرد و برای ما مهم این است که تیم خوب بازی کند. اگر فرایند درستی را طی کنیم به نتیجه هم خواهیم رسید. دو جلسه محروم بودم و به همین دلیل روی نیمکت نبودم. بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم مرا به نشر اکاذیب متهم کردند که ای ‌کاش مرا به چیز دیگری متهم می‌کردند.

قربانی در مورد اینکه آیا رای انضباطی موجب سکوتش می شود، تاکید کرد: خیر؛ من هر حرفی که به صلاح فوتبال ما باشد را مطرح می‌کند، حتی اگر 10 جلسه محروم شوم. به رای کمیته انضباطی هم احترام می‌گذارم. وظیفه‌ام است هر کاری برای موفقیت تیمم از دستم برمی‌آید انجام دهم. ای کاش مرا به نشر اکاذیب متهم نمی کردند، چون من هرچه باشم دروغ نمی‌گویم و سر حرف‌هایم هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز